سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سخنان مدیر مسئول کیهان در سیمای جمهوری اسلامی، گروهک های ضدانقلاب را آشفته و عصبانی کرده است.
در حالی که قریب یک هفته از اظهارات حسین شریعتمداری در برنامه «دیروز، امروز، فردا» می گذرد صدها پایگاه اینترنتی و رادیو و تلویزیونی وابسته به ضدانقلاب همچنان به این اظهارات مستند، واکنش های از سر خشم نشان می دهند.
در یکی از صدها واکنش مذکور، شماری از وابستگان گروهک ها در فیس بوک متعرض آن بخش از سخنان مدیرمسئول کیهان شده اند که گردانندگان فتنه پس از حماسه انقلابی 9 دی را «سرلشکر بی لشکر» توصیف کرده بود. این عده با فرض اینکه دروغ و خالی بندی در فضای مجازی کنتور نمی اندازد مدعی شده اند 7750 نفر با ورود به این سایت، از سران فتنه حمایت می کنند.
این در حالی است که پس از دروغ های متواتر گروهک ها در فضای مجازی درباره خودنمایی در 22 بهمن 88، 11 اردیبهشت 89، 22 خرداد 89، و روز قدس و 13 آبان و 16 آذر و عاشورای 89، برخی از همین سایت ها با تمسخر و استهزا نوشتند که «دوستان ما پای اینترنت می نشینند و در حالی که پیتزا و یا کباب و ریحان و چیپس و پفک سفارش داده اند و یا در حالی که در یکی از شهرهای اروپایی مشغول خوشگذرانی اند،فضا را داغ می کنند، جنبش راه می اندازند، تظاهرات ترتیب می دهند اما وقتی که روز موعود سپری می شود، افسردگی اش برای دوستان ساده دل ما می ماند.»
ظاهرا این حضرات خیال برشان داشته که با نشستن پای کامپیوتر و کلیک کردن مکرر نظرسنجی های خود ساخته و خودباور کرده، می توان جنبش و لشکر راه انداخت.
البته این هم شیوه جالبی برای تخلیه شکست ها و عقده های روانی است. کلیک کلیک! بنگ بنگ! بیچاره دون کیشوت هایی که در این توهم سر خود را به دیوار ملت نستوه ایران کوبیدند و سرشکسته بازگشتند.
یادآور می شود سال ها پیش در حالی که افراطیون مدعی اصلاحات هنوز به حال و روز عبرت آموز امروز نیفتاده بودند بهزاد نبوی نایب رئیس مجلس ششم اذعان کرد جبهه ما پر از ژنرال است اما چیزی که کم داریم سرباز است!


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/15ساعت 11:17 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak