سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

4 ماه پس از حضور دکتر احمدی نژاد در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و محاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی در انظار ملت ها و دولت ها ، داغ این حضور قدرتمندانه برای رژیم صهیونیستی همچنان تازه است.
شیمون پرز به تازگی در جریان سفر جانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی آمریکا به تل آویو، از کم آوردن واشنگتن در جریان سفر رئیس جمهور اسلامی ایران ابراز ناراحتی کرده است. فاکس نیوز که خبر این ملاقات را منتشر کرده، روایت می کند رئیس رژیم صهیونیستی به وزیر آمریکایی گفته است: من می خواهم انتقادی از دولت آمریکا بکنم. ما در جریان سفر احمدی نژاد به نیویورک و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل دیدیم که وی آمریکا را متهم کرد که برج های دوقلو را خودش منفجر کرده است.
پرز همچنین گفته است: «علی رغم این اظهارات عجیب و غریب احمدی نژاد، ما شاهد واکنش آمریکا نبودیم و در عوض همه شبکه های تلویزیونی آمریکا دنبال احمدی نژاد راه افتاده بودند تا با او مصاحبه کنند. آه خدای من! همه می دانیم که این (دست داشتن آمریکا در حملات 11 سپتامبر) یک دروغ است.»
سخن شیمون پرز البته پربیراه نیست چرا که اسناد و شواهد فراوان موجود، ردپای موساد را هم در انفجارهای 11 سپتامبر آمریکا نشان می دهد. اما نکته قابل تأمل در این میان علنی شدن اختلافات آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی دیپلماسی مؤثر جمهوری اسلامی است که حتی نیویورک آمریکا را نیز صحنه تحرکات دیپلماتیک و رسانه ای مؤثر در صحنه جهانی قرار داد. رئیس جمهور کشورمان در سخنان خود قشون کشی و اشغالگری به منطقه خاورمیانه و ترویج تروریسم به بهانه حادثه 11 سپتامبر را به چالش کشیده بود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/15ساعت 11:15 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak