سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

لال
گفت: در سالگرد حماسه 9 دی ماه 88 بار دیگر گروه های ضد انقلاب حامی فتنه به جان هم افتاده اند.
گفتم: حیوونکی ها داغ دلشان تازه شده.
گفت: سایت بالاترین خطاب به سران فتنه نوشته است؛ چرا خودتان و ما را گول می زنید، روز 9 دی 88 واقعا ده ها میلیون ایرانی به صحنه آمده بودند.
گفتم: سایت «فیس بوک» هم که از سوی وزارت خارجه آمریکا به حمایت از فتنه گران اختصاص یافته بود، با ناامیدی نوشته است، تنها چیزی که برایمان باقی مانده شعار الله اکبر روی پشت بام ها و شرکت در نماز جمعه هاشمی بود که همه آنها هم به حساب جمهوری اسلامی نوشته شد.
گفت: ولی سایت وابسته به منوشه امیر در دفاع از سران فتنه نوشته است؛ اگر خوب دقت می کردید متوجه می شدید که مخالفان رژیم ایران هم صدای بلندی داشته اند!
گفتم: یارو یک نوار خالی گذاشته بود و زارزار گریه می کرد. پرسیدند واسه چی گریه می کنی؟ گفت؛ خواننده اش خیلی سوزناک می خونه! گفتند؛ ولی این نوار که خالیه و یارو گفت؛ آخه خواننده اش لال بوده! گفتند پس چرا ما هیچ سوز و گدازی احساس نمی کنیم؟ و یارو گفت؛ اگه جای من بودید متوجه می شدید که کجاتون باید بسوزه!

شانس
گفت: سایت جرس- حلقه ماسونی لندن- به سران فتنه دلداری داده و خطاب به آنها نوشته است، اگرچه شکست خوردیم ولی می توانیم به عنوان یک گروه «چپ مدرن»! به فعالیت خود ادامه بدهیم!
گفتم: قماربازی که همه چیزش را باخته، اگر نگوید «به درک» از غصه می ترکد.
گفت: همین سایت پیشنهاد کرده که باید «پول ملی» ایجاد کنیم تا هزینه حرکتمان را تامین کرده باشیم!
گفتم: موش توی سوراخ نمی رفت، جارو هم به دمش بسته بود.
گفت: نوشته است ما یک جریان مستقل هستیم!
گفتم: حیوونکی ها بد جوری به هذیان گویی افتاده اند.
گفت: چه عرض کنم؟! جوان هم نیستند که بشود گفت آرزو بر جوانان عیب نیست! تازه اگر دستشان هم به جایی بند می شد، باز هم مثل حالا فلک زده بودند!
گفتم: قاطری که زیر بار سنگین نفس نفس می زد، چشمش به یک اسب افتاد و پیش خودش گفت؛ بخشکی شانس! کاش من هم به تحصیلاتم ادامه داده بودم!

تصادف
گفت: سایت وزارت خارجه اسرائیل، با تحلیل خود درباره طرح هدفمندی یارانه ها، سران فتنه را سنگ روی یخ کرد.
گفتم: چطور مگر؟! تا حالا که اسرائیل و آمریکا و انگلیس به سران فتنه دلداری می دادند که طرح هدفمندی یارانه ها شکست می خورد و دل موسوی و خاتمی و کروبی خنک می شود!
گفت: ولی دیروز وزارت خارجه اسرائیل با عصبانیت اعلام کرد که این طرح دست جمهوری اسلامی ایران را برای پیشبرد برنامه های خود بازتر می کند و بر قدرت داخلی و منطقه ای آن می افزاید.
گفتم: یارو برای دوستانش تعریف می کرد و می گفت؛ امروز در خیابان یک ماشین با سرعت به طرف من آمد و نزدیک بود لت و پارم کند و هر دو نفر کشته شویم! پرسیدند، چرا 2 نفر؟ مگر خودت تنها نبودی؟ و یارو جواب داد؛ خب اگر من مرده بودم، نوکرم هم که خرجش را می دهم از گرسنگی تلف می شد!


نوشته شده در پنج شنبه 89/10/9ساعت 10:45 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak