سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

مدیر یکی از شبکه های ضدانقلاب گفت «شبکه رسا» مانند دیگر رسانه های ضد جمهوری اسلامی از آمریکا کمک مالی دریافت کرده است.
شهرام همایون مدیر شبکه تلویزیونی «کانال یک» وابسته به طیف سلطنت طلبان، اخیرا با افشای این کمک مالی، گفت: حنیف مزروعی از اعضای حزب مشارکت با علی رضا نوری زاده وارد همکاری شده تا تلویزیون سبزها را راه اندازی نماید و در این زمینه از آمریکایی ها پول گرفت که صدای موسوی و کروبی را در آمریکا و اروپا پخش کند.
حنیف مزروعی که از گردانندگان سایت رسمی حزب مشارکت بوده، دو ماه پس از انتخابات سال 88 از کشور خارج شد و در بلژیک مستقر شد.
شهرام همایون همچنین درباره کمک های مالی خارجی افزود: دولت آمریکا تصویب کرده مبلغ 80 میلیون دلار کمک مالی خود را به شبکه های ماهواره ای که فعالیت سیاسی علیه جمهوری اسلامی دارند، اختصاص دهد و تاکنون مبلغی از این کمک توسط شبکه «کانال یک» دریافت شده است.
به دنبال انتشار سخنان شهرام همایون، حنیف مزروعی با انتشار نامه ای از بلژیک، فرار خود از کشور 2 ماه پس از انتخابات سال 88 و اقامت در بلژیک را تأیید کرد اما مدعی شد شهرام همایون سلطنت طلب، «فاسق» است و درباره کمک مالی آمریکا به شبکه رسا «دروغ» می گوید.
عضو متواری حزب مشارکت در حالی سلطنت طلب یاد شده را فاسق خوانده که طی دهه اخیر به ویژه دو سال گذشته، ارتباط گسترده ای میان سلطنت طلبان و مدعیان اصلاح طلبی برقرار شده به نحوی که این دو طیف- و از جمله حنیف مزروعی- در سایت روزنت (متعلق به نوشابه امیری، هوشنگ اسدی و مسعود بهنود سلطنت طلب) و جرس و رادیو زمانه فعالیت کاری مشترکی دارند! همچنین لازم به یادآوری است که فاطمه حقیقت جو عضو فراری فراکسیون مشارکت در مجلس ششم چند ماه پیش طی سخنانی در بوستون آمریکا و در جمع ضد انقلاب تاکید کرده بود «همه ما با دیدگاه های مختلف دور هم جمع شدیم، یکی ممکن است سلطنت طلب باشد، یکی دیگر عضو مجاهدین باشد، همه ما یک هدف داریم.»
با این اوصاف در فاسق بودن عناصر ضد انقلاب لانه کرده در گروهک هایی چون سلطنت طلبان، منافقین و مشارکت هیچ تردیدی نیست و به همین دلیل هم هیچ سؤال و تعجبی ندارد که چرا این جماعت های به ظاهر متفاوت، در فتنه سبز دورهم جمع شدند و دست به دست هم دادند و دسته جمعی سر در آخور سرویس های جاسوسی غربی کردند.
پیش از این سایت خودنویس هم که توسط نیک آهنگ کوثر (همکار فراری نشریات زنجیره ای مدعی اصلاحات) اداره می شود، فاش کرده بود شبکه رسا از خارج کشور و توسط شبکه مخفی «پاریس- بروکسل» که حنیف و رجب مزروعی جزو آن حلقه هستند، مدیریت می شود. به گزارش خودنویس، این تیم هزاران یورو دریافتی را به جای صرف در تلویزیون رسا صرف گرفتن خانه و امکانات در بروکسل کرده اند!و همچنین هر کدام ماهانه هزاران یورو از پول و بودجه اختصاص یافته برای رسا را صرف هزینه های شخصی می کنند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/10/9ساعت 10:32 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak