سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

هندونه
گفت: خاتمی با حضور در منزل یکی از آشوبگران زندانی، نسبت به محکومیت وی ابراز تأسف کرده است.
گفتم: از کسی که برای فتنه 88 از جرج سوروس صهیونیست دستور می گیرد و از ملک عبدالله برای ایجاد آشوب پول کلان دریافت می کند و با راسموسن دبیرکل ناتو که علناً به پیامبر اکرم(ص) اهانت کرده بود فالوده می خورد، چه انتظار دیگری هست؟
گفت: خاتمی در همین ملاقات از زندانی شدن عمادالدین باقی هم ابراز نگرانی کرده است.
گفتم: همین خاتمی، در زمان ریاست جمهوری خود عمادالدین باقی را به خاطر سرقت اسناد وزارت اطلاعات خائن نامیده بود.
گفت: خاتمی در این ملاقات آشوبگران را اصلاح طلب نامیده است!
گفتم: این حرفش که کاملا قابل قبول است چون خودش در 16 آذر 83 طی سخنانی در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفته بود «از اردوگاه اصلاح طلبان صدای دشمن به گوش می رسد».
گفت: چه عرض کنم؟! یکی از سایت های ضد انقلاب درباره خاتمی نوشته؛ او آدم جاه طلبی است که با وعده قدرت و مقام به آسانی قابل بهره برداری است.
گفتم: یارو توی اتوبوس دوتا دستش رو به کمرش زده بود. یکی بهش گفت؛ آقا چرا اینطوری ایستادی؟ دستهاتو بنداز، جای مردم رو تنگ نکن! و یارو نگاهی به خودش کرد و گفت؛ ای بابا! پس هندونه ها کو؟!

پخمه
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: برخورد قاطع جلیلی در نشست ژنو 3 و محاکمه آمریکا به اتهام ترور دانشمندان هسته ای ایران، بدجوری اعصاب 1+5 را به هم ریخته است.
گفت: 5 سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای برای رئیس جمهور آمریکا از وی خواسته اند هرگز به ایران اجازه غنی سازی اورانیوم ندهد!
گفتم: اگر آمریکا غلطی می توانست بکند که طی 31 سال گذشته و 8 سال چالش هسته ای کرده بود و نیازی به توصیه این 5 سناتور آمریکایی نداشت!
گفت: برخی از رسانه های آمریکایی با حالتی تمسخر آمیز نوشته اند؛ تحریم ها و فشارها و حمایت از فتنه گران داخلی نتیجه معکوس داده است و به جای اینکه موضع ایران را تغییر بدهد، آمریکا را به بن بست کشیده است.
گفتم: یارو در میدان تیر، رفته بود کنار «سیبل» نشسته بود. فرمانده میدان تیر سرش داد کشید و گفت؛ مرد حسابی چرا رفته ای کنار تابلوی هدف نشسته ای؟! خیلی خطرناک است. و یارو در پاسخ گفت؛ با این تیراندازان پخمه ای که تو داری، اینجا امن ترین نقطه است.


نوشته شده در شنبه 89/9/20ساعت 5:9 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak