سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت که با وساطت یکی از مراجع قم موقتاً آزاد شده بود، به خاطر فتنه انگیزی مجدد بازداشت شد.
دادستانی تهران اعلام کرد «در پی انتشار اظهارات علی شکوری راد و انتساب اظهارات کذب و خلاف واقع وی به ریاست قوه قضائیه، که از سوی ایشان به صراحت تکذیب شده است و نیز طرح مطالب خلاف واقع علیه جمهوری اسلامی ایران که به موجب قوانین جرم تلقی می شود، نامبرده احضار و به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب تحت تعقیب قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات و با توجه به پرونده و اتهامات قبلی با تشدید قرار، بازداشت و به زندان معرفی شد».
شکوری راد اخیراً و در پی آزادی موقت، در یک نشست دانشجویی مدعی شده بود « رسانه های اصولگرا گفتند علی لاریجانی تلفنی به آقای موسوی تبریک گفت. چنین مطالبی راجع به آقای صادق لاریجانی نیز وجود دارد که تاکنون بنا به دلایلی رسانه ای نشده است و اگر لازم بود این کار انجام خواهد شد»!
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دادستان کل کشور چندی پیش در پی آزادی شکوری راد تصریح کرده بود که اگر وساطت آیت الله شبیری زنجانی نبود، شاید وی آزاد نمی شد.
یادآور می شود شکوری راد تا همین چندماه پیش مورد اعتراض و سوءظن شدید هم حزبی های خود قرار داشت که چرا مانند دیگر اعضای حزب بازداشت نمی شود. آزادی وی پس از بازداشت هم به این بدگمانی ها بیشتر دامن زده بود که شاید همین باعث انتحار شخصیتی اخیر نامبرده و ایراد اتهام علنی و انتساب ادعایی کاملا کذب نسبت به رئیس قوه قضائیه شده است.
ادعای کذب تبریک آیت الله آملی لاریجانی به موسوی در حالی است که رئیس قوه قضائیه با وجود جوسازی شدید فتنه گران و جریان های حامی آنها، بارها بر مجازات قاطع فتنه گران و آشوبگران تاکید کرده و خود پیگیر این تعقیب قضایی بوده است. به همین دلیل هم طیفی از اعضای حزب مشارکت در کنار حلقه لندن (مهاجرانی-کدیور) سعی داشته اند انتقام از رئیس قوه قضائیه را به شیوه ترور شخصیت پیش ببرند چندان که چند ماه پیش در اقدامی رسوا، مبادرت به جعل نامه به نام رئیس قوه قضائیه کردند و البته بلافاصله دست آنها در این ماجرا رو شد.
گفتنی است بعد از اعتراف صریح برخی از عوامل اصلی فتنه درباره دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، درگیری لفظی شدیدی همراه با سرخوردگی و احساس فریب خوردگی در میان اپوزیسیون پدید آمد و مخصوصاً رسانه های وابسته به سرویس های اطلاعاتی مثلت آمریکا، اسرائیل و انگلیس اصرار داشتند که دروغ تقلب را به هر شکل ممکن زنده نگه دارند. ادعای شکوری راد اگرچه مضحک است ولی نباید از ارتباط میان آن و سرویس های یاد شده که در تار و پود جریان فتنه نفوذ کرده اند غافل بود.


نوشته شده در شنبه 89/9/20ساعت 5:3 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak