سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

چند تن از وابستگان گروهک های چند نفره شبه دانشجویی، نامه ای ذلت بار به باراک اوباما نوشتند و از وی خواستند در سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران، فشارها بر ایران را شدت بخشد.
در این نامه که توسط رسانه های ضدانقلاب خارج نشین منتشر شده و اسامی 2 گروهک ادوار تحکیم و دانش آموختگان لیبرال به چشم می خورد، آمده است: ریاست جمهور محترم آمریکا! 31سال پیش سفارت شما در ایران توسط گروهی از دانشجویان که خود را پیرو خط امام می نامیدند اشغال و «سرآغاز»]!؟[ اختلافات بین دو کشور شد. امروز با گذشت سه دهه از قطع روابط بین 2 دولت، جاه طلبی های هسته ای جمهوری اسلامی به مرز خطرناکی نزدیک شده و پرونده حقوق بشر حکومت هم آنقدر سیاه است که نیاز به توضیح ندارد. اکنون سوال آزاداندیشان و صلح طلبان این است که در صورت دستیابی به سلاح هسته ای، جمهوری اسلامی با مردم جهان چه خواهد کرد.
نویسندگان نامه که عیناً ادبیات وزارت خارجه آمریکا را کپی کرده اند می افزایند: ما از شما که علاوه بر ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، برنده جایزه صلح نوبل هم هستید انتظار داریم ضمن در نظر داشتن فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی، نقض گسترده حقوق بشر توسط حکومت را نیز بیش از پیش مدنظر داشته باشید و از هیچ اهرم فشاری برای متوقف نمودن آن دریغ ننمایید.
این نامه با 12 امضا در حالی منتشر شده که خود اوباما به اعتبار شکست سنگین در انتخابات میاندوره ای کنگره حال و روز خوبی ندارد.
2 گروهک یاد شده مجموعاً به اندازه 20 نفر عضو ندارند


نوشته شده در یکشنبه 89/8/16ساعت 6:39 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak