سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

آتش نشانی
گفت: یکی از گروههای ضدانقلاب در سایت اینترنتی «فیس بوک» نوشته است باید باور کنیم که با سفر ]آیت الله[ خامنه ای به قم فاتحه جنبش سبز و موسوی و خاتمی و کروبی خوانده شده است.
گفتم: چه غلط های زیادی! سفر آقا به قم و استقبال بی نظیر مردم و مراجع از ایشان، فاتحه ادعاهای آمریکا و انگلیس و اسرائیل را خوانده است، موسوی و خاتمی و کروبی خیلی حقیرتر از آنند که در مقابل جمهوری اسلامی عددی حساب شوند.
گفت: یکی دیگر از کاربران در پاسخ او نوشته است؛ جایگاه رهبری در میان مردم را نمی توان انکار کرد، اما اپوزیسیون باید به فعالیت خود ادامه بدهد!
گفتم: چه فعالیتی؟! الان چند ماهه که مثل اسب های درشکه در سربالایی از نفس افتاده اند و یکدیگر را گاز می گیرند.
گفت: اتفاقاً همین نفر دومی نوشته است باید از تکرار کارهایی که نتیجه نداده پرهیز کنیم.
گفتم: یارو به شماره 333333 زنگ زد و پرسید؛ آقا! شماره رو درست گرفته ام؟ طرف مقابل جواب داد؛ بله، چه فرمایشی داشتید؟ و یارو که از درد می نالید گفت؛ آقا! قربون دستت، به آتش نشانی زنگ بزن بگو انگشت من توی شماره 3 گیر کرده!

 

صابون
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که بعد از فتنه 88 به انگلیس فرار کرده و در صف پناهندگی ایستاده است حسابی به پر و پاچه مهاجرانی و کدیور افندی پیچیده و گفته است آنها باعث بدبختی او شده اند.
گفتم: بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی که حیوونکی ها خودشون بدبخت تر و فلک زده تر از بقیه ضدانقلابیون فراری هستند.
گفت: به آنها گفته؛ وقتی می بینید که این جمهوری اسلامی درمقابل همه دنیا ایستاده است و آخ هم نگفته، چرا به فکر براندازی آن افتادید که همه ما را دربه در کنید؟
گفتم: یک دسته 15 نفری مورچه رفته بودند حموم و چون آرزو داشتند آدم حساب شوند، تصمیم گرفتند مثل آدم ها صابون به تنشون بزنند ولی هیچکدومشون از حموم بیرون نیومدند! می دونی چرا؟! چون چسبیده بودند به صابون و مرده بودند.

 

جوالدوز
گفت: اعتراف اکبر پونز که در انتخابات هیچ تقلبی نشده است، بدجوری سران فتنه و سایر گروه های ضد انقلاب را به جان هم انداخته.
گفتم: حیوونکی اکبر پونز یک دفعه در عمرش حرف راست زده، حالا ببین که این مدعیان دانستن حق مردم است چه بلایی بر سرش آورده و چه فحش های چارپاداری نثارش می کنند.
گفت: اکبر پونز می گوید این فقط حرف من نیست، مدعیان اصلی اصلاحات نظیر تاجزاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و... هم گفته اند که در انتخابات تقلب نشده است.
گفتم: یکی از سایت های ضد انقلاب وابسته به بهایی ها ضمن فحاشی به اکبر پونز و تاجزاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و چند تن دیگر از فتنه گران نوشته است؛ باید برای خود ،یاران وفادار دیگری پیدا کنیم.
گفت: پس آنهمه تعریف و تمجید قبلی از همین عوامل فتنه چه می شود؟!
گفتم: خانمی با نگرانی به دکتر زنگ زد و گفت؛ آقای دکتر! دستم به دامنت، بچه ام یک جوالدوز قورت داده، دکتر گفت؛ الان خودمو می رسونم. چند دقیقه بعد همان خانم به دکتر زنگ زد و گفت؛ خیلی از لطف شما ممنون، دیگه تشریف نیاورید. دکتر پرسید؛ یعنی جوالدوز را از حلقش بیرون آوردید؟ و خانم جواب داد؛ نه آقای دکتر! یک جوالدوز دیگه پیدا کردم!


نوشته شده در سه شنبه 89/8/11ساعت 11:32 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak