سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد از اظهارات ضددینی و ارتدادآمیز اکبر گنجی اعلام برائت کرد.
وی در گفت وگو با سایت شفاف، درباره اظهارات گنجی در زمینه انکار امام عصر(عج) و آیات قرآن گفت: او در ایران که بود حرف هایی می زد که ارتباطی با تفکر امام(ره) و اصلاح طلبان نداشت و از زمانی که به خارج از ایران رفته، حرف های نامربوط، نسنجیده و برخلاف نظام، انقلاب و امام می زند و جریان اصلاحات باید از این سخنان تبری بجوید. بنده به عنوان کسی که از ابتدا در این جریان حضور داشتم، از این نوع تفکرات برائت می جویم و اعلام بیزاری می کنم. ما حرف های گنجی را که مغایر با اصول و مبانی دین، تشیع، اسلام و امام(ره) است رد می کنیم و از او خواهش می کنیم خود را از جرگه اصلاح طلبان خارج بداند و خود را به این جریان نچسباند. جریان اصلاحات از او تبری می جوید.
ضمن تقدیر از موضع دیرهنگام آقای منتجب نیا باید یادآور شد که اولا؛ گنجی جزو 5 نفری- به همراه مهاجرانی، سروش، کدیور و بازرگان- است که خود را اتاق فکر جنبش سبز و ابوذرهای این جریان(!) در خارج کشور معرفی کردند و هم اینک سایت و حلقه راه اندازی شده توسط این طیف در همکاری کامل با موسوی و کروبی و سایت های آنها (کلمه و سحام نیوز) فعالیت می کند. مهاجرانی و سروش هم جزو حامیان کروبی در انتخابات و فتنه پس از آن بودند. ثانیاً ؛ گنجی خود را به مدعیان اصلاح طلبی نمی چسباند بلکه اکبرپونز معروف به کله پوک تروریست ها از روزگار دولت اصلاحات بود که توسط آمران امنیتی نظیر حجاریان به عرصه ترور شخصیت گسیل شد و نهایتاً کار را به اهانت علیه حضرت امام کشاند که هیچ یک از مدعیان خط امام در جبهه اصلاحات متعرض وی نشدند. بنابراین شرط برائت از گنجی برائت از طیف هایی است که او را مدیریت کردند و در ادامه مسیر با جریان خارجی حامی وی همراه شدند که کروبی و موسوی از آن جمله اند. ثالثاً؛ گنجی به عنوان یک مهره سوخته و پیاده نظام، اساساً قابل اعتنا نیست. او در خارج از کشور برای امرار معاش و گذراندن زندگی نکبت بار مجبور است مدام دوز فحاشی ها علیه انقلاب و اسلام را بالا ببرد. بنابراین برائت حقیقی مشروط به برائت از فتنه گران داخلی نظیر موسوی و کروبی است که همان خط هجمه به خط امام و ارزش های انقلاب را ادامه می دهند و از جمله از موضع افرادی شرمنده و واداده، نامه های ذلت بار به کسانی چون شیخ مطرود امام و آلت دست منافقین (منتظری) نوشتند و یا با گروهک های ضددین و ضدانقلاب نظیر بهائیت، منافقین و... هم پیمان شدند.
براستی به زعم امثال آقای منتجب نیا- که امید می رود از سر حسن نیت و اعتقاد ابراز برائت از امثال گنجی کرده باشند- چه نسبتی میان امثال سروش و گنجی و کدیور با بازیگران داخلی فتنه است که از آشوب و فتنه گری سال گذشته در هماهنگی کامل با هم عمل کردند؟!


نوشته شده در جمعه 89/7/9ساعت 2:32 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak