سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک شبکه سازمان یافته از خارج کشور به همراه برخی عناصر پشت صحنه فتنه در داخل، اقدام به جعل و انتشار نامه به اسم برخی عناصر بازداشت شده می کنند.
بنابر گزارش منابع آگاه، در موارد متعدد، نامه هایی به نام بازداشت شدگان منتشر شده که اساساً ارتباطی به افراد مذکور نداشته و خود آن افراد در جریان ماجرا نبوده اند. گفته می شود برخی از این افراد اساساً امکان چنین اقدامی را ندارند و برخی دیگر چون با مقامات امنیتی همکاری کرده و برخی شبکه ها را لو داده اند، عمداً هدف و سوژه جاعلان نامه قرار می گیرند تا امکان همکاری آنها با مسئولان پرونده ها مختل گردد. در این میان اعضای خانواده چند تن از بازداشت شدگان، با دور زدن فرد بازداشت شده تلاش می کنند از این طریق برای خود پرستیژ و موقعیت سوءاستفاده در خارج فراهم کنند چندان که فرزندان چند تن از این عناصر هم اکنون متواری و در خارج کشور هستند و به نحوی «زندانی خوری»! می کنند!
یادآور می شود شبکه جعل و انتشار نامه های کذایی، گروهی شامل حلقه جرس در لندن (با مدیریت مشترک مهاجرانی و هاشمی)، برخی اطرافیان موسوی و گردانندگان سایت کلمه (از جمله مسئول دفتر وی که به تازگی بازداشت شد و برخی ارتباطات را لو داده)، شماری از افراطیون مشارکتی و چند عضو یا همکار فراری این حزب را شامل می شود. این حلقه چند لایه می کوشد با اقدام فریبکارانه خود به بقایای ناامید فتنه روحیه بدهد و در عین حال چنین القا کند که هیچ وابستگی و خیانتی در کار نبوده و اعترافات بازداشت شدگان به خاطر شکنجه بوده است.
پیش از این به هنگام انتشار برخی بیانیه های جعلی به نام حزب مشارکت، کیهان خبر داده بود که بیانیه های کذایی در غیاب دبیرکل و اغلب اعضای شورای مرکزی این حزب، توسط چند نفر جعل و به نام حزب منتشر می شود. اکنون کسانی چون صیف مزروعی، حسین باستانی، یزدان پناه، توفیقی (مجاهدین)، سازگارا و... متواری اند و در خارج کشور در خدمت سرویس های خارجی به این شیوه لو رفته و نخ نمای جنگ روانی مبادرت می کنند.
گفتنی است، سران و مدیران بیرونی فتنه پیش از این برای متهم کردن نظام، از کشته شدن افرادی خبر می دادند که بعدها معلوم می شد افرادی عادی و مشغول به کار و زندگی معمولی خود هستند. برخی عوامل بازداشت شده فتنه از این اقدام با عنوان «پروژه مرده خوری» یاد می کردند.


نوشته شده در جمعه 89/7/9ساعت 2:31 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak