سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

آیت الله احمد خاتمی

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: زاویه سران فتنه روز به روز با نظام و انقلاب بیشتر می شود و این امر امید بازگشت آنها به آغوش نظام را کم رنگ کرده است.

آیت الله سیداحمد خاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته همه امیدوارند این افراد به آغوش نظام و انقلاب برگردند، ولی رفتار آنها نشان می دهد که امکان این امر کم است.
وی اظهارداشت: تجربیات ملت ایران در سالهای اول انقلاب نشان می دهد سیل خروشان ملت در هر صورت به راه خود بر پایه نظام و انقلاب ادامه می دهد و آنهایی که نتوانند همراه ملت حرکت کنند، زیان خواهند دید.
وی، افرادی همچون بنی صدر و منافقین رااز جمله زیان دیدگان دانست و ادامه داد: آنها به رغم شعارهای زیبا نتوانستند با انقلاب همراه باشند و اکنون در صف مبارزه با نظام و انقلاب هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امیدواریم همه زاویه گرفتگان از متن نظام، برگردند و این امر به نفع آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد: البته باید آن افراد پس از بازگشت پاسخگوی اعمال ناپسند خود در این مدت باشند.
آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: این راهپیمایی در حقیقت رزمایش اقتدار نظام و همراهی مردم با انقلاب و نظام است و این حضور کم نظیر خواهد بود.
وی، پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وفاداری به نظام ، بیعت با ولایت و برائت از دشمنان اعلام کرد.
وی با نامگذاری جریانات اخیر به "جنگ احزاب" اظهارداشت: در این دوران نیز تمام دشمنان نظام اسلامی از درون و بیرون علیه نظام توطئه می کنند که این امر همانند سالهای صدر اسلام و غائله جنگ احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) است.
وی، عرصه گسترده جنگ نرم علیه ایران اسلامی را یادآور شد و افزود: در این جنگ از یک سو، استکبار جهانی و ایادی خارجی آن و از سوی دیگر برخی از داخل نشین ها این جنگ را رهبری می کنند.
آیت الله خاتمی، همچنین با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی درست و کامل رسانه ها گفت: شیطنت برخی سایتها، موجب جلوه نادرست تماس من با آقایان هاشمی رفسنجانی و یزدی شد که این شیطنت می توانست مشکلاتی ایجاد کند.
وی در این رابطه گفت : من تلفنی با آقایان هاشمی رفسنجان و یزدی در مورد صحبت هایشان در قبال همدیگر گفتگو کردم که هر دو آنها با سعه صدر پایان دادن به این صحبت ها را قبول و از آن استقبال کردند و هیچ مشکلی نیز به وجود نیامد.
وی تصریح کرد: همه ما باید سعی کنیم جلوی گسترش نزاع در جامعه گرفته شود.


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/14ساعت 11:3 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak