سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک ضد انقلاب گریخته از کشور از حمایت مراجع و شخصیت های بزرگ دینی از نظام در ایام فتنه سال 88 به شدت ابراز خشم کرد.
علی افشاری که اکنون حقوق بگیر رسمی سازمان سیا و سرویس های اطلاعاتی اروپایی نظیر سرویس هلند است و از طریق مقاله نویسی در رسانه هایی مانند رادیو فردا و روز آنلاین روزگار می گذراند، در مقاله ای در سایت روز آنلاین همه روحانیون ایران را سکولار خواند!
وی که ظاهراً در فهم معنای کلمات هم دچار مشکل جدی است، نوشت: «آن چیزی که در طول سه دهه گذشته باعث رنجش خاطر مردم شده، ادغام دین و دولت بوده است درست برعکس سنوات قبل از انقلاب. نوع نگاه معترضین به روحانیت در جنبش سبز و راهپیمایی های پسا انتخاباتی بسیار روشن گر است. یکی از مطالبات مردم اعتراض مراجع و روحانیون به دولت کودتا و اعلام عدم مشروعیت مذهبی آن بود». افشاری سپس با ابراز ناراحتی از اینکه چنین مطالبه ای با بی اعتنایی مطلق مراجع و علما مواجه شد، به حوزه های علمیه حمله کرده و نوشته است: «مردم معترض که شماری از آنان نیز از مدافعان پر و پا قرص سکولاریسم هستند، نه تنها توجیه ها را نمی پذیرفتند بلکه نسبت به مراجع و فضلایی که سکوت پیشه ساختند نیز ناراضی بودند و سکوت را علامت رضا ارزیابی می کردند که نهایتاً آنان را در موقعیت شریک مسئولیت فجایع روحانیت حکومتی قرار می دهد»! این در حالی است که به جز یکی دو چهره شناخته شده در قم و یک شهر دیگر که کسی آنها را به عنوان عالم بزرگ و مرجع به رسمیت نمی شناسد، هیچ کدام از عالمان بزرگ شیعه در ایران و سایر کشورهای مجاور نه تنها کوچکترین حمایتی از فتنه سبز نکردند بلکه بر مبنای اطلاعات موجود قاطبه آنها با تجلیل از درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تبعیت از ایشان تاکید کردند.
نکته مهم تر این است که برخی از علمای بزرگ در ایام فتنه 88 تاکید داشتند براساس مبانی فقهی کسانی که به دروغ مردم را به خیابان بکشانند و به جان و مال آنها خسارت بزنند، محارب و مفسد فی الارض هستند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:35 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak