سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

معمار سیاست آمریکا درباره تحریم ایران که ظاهرا برای انتخابات کنگره کاندیدا شده تاکید کرد آمریکا باید از سازمان ملل خارج شود.
ریک روسوس دیروز طی مقاله ای در پایگاه اینترنتی نشریه لجر آمریکا نوشت: «دنیس راس نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا گفت واشنگتن باید از سازمان ملل خارج شود». وی ادامه داد: «دو نفر از رقبای دنیس راس به نام های لوری ادواردز از حزب دموکرات و راندی ویلکینسون از جنبش تی پارتی آمریکا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند. ویلکینسون گفت آمریکا نباید از سازمان ملل بگریزد اما به اصلاحاتی نیاز است. ادواردز نیز گفت عاقلانه نیست در زمان مبارزه با تروریسم در سرتاسر جهان از سازمان ملل خارج شویم.»
به نوشته روسوس راس که از شهر لیک لند آمریکا این مسئله را در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی تبلیغاتی خود مطرح کرده است عقیده دارد: «یک سرباز آمریکایی هیچگاه نباید تحت فرماندهی هیچ افسری غیر از یک افسر آمریکایی قرار بگیرد. هیچ سرباز آمریکایی نباید در هیچ زمانی و تحت هیچ بهانه ای تحت فرمان سازمان ملل قرار گیرد. سربازان آمریکایی قسم می خورند که از قانون اساسی آمریکا دفاع و حمایت کنند نه از منشور سازمان ملل». به نوشته این پایگاه اینترنتی دنیس راس در عین حال اذعان می کند که سربازان آمریکایی هرگز تحت فرمان سازمان ملل نبوده اند. اما او می گوید می خواهد اطمینان یابد که چنین چیزی هیچگاه رخ نخواهد داد.
روسوس لدر می نویسد: «وقتی از او سؤال شد آیا آمریکا باید در سازمان ملل بماند یا خیر گفت وقت آن است که آمریکا از این سازمان خارج شود. وی افزود ما چه با سازمان ملل و چه بدون آن می توانیم منبع برتری نظامی و فانوس دریایی هدایت حقوق بشر باشیم»!!
گفتنی است دنیس راس مسئول سیاست گذاری امور ایران در شورای امنیت ملی آمریکاست و به همراه ویلیام برنز معاون هیلاری کلینتون پرونده ایران را در دست دارد.
گفتنی است آمریکایی ها اگرچه سلطه فراوانی بر سازمان ملل داشته و از حق- جنگلی- وتو نیز برخوردارند ولی تاکنون برای جنایات و سلطه گری بین المللی خود منتظر کسب مجوز از سازمان ملل نبوده اند که مخصوصا اقدامات چندساله اخیر آمریکا حکایت از آن دارد. از این روی پیشنهاد «دنیس راس» و پرداخت رسانه ای آن را می توان یک «جنگ زرگری» با هدف زمینه سازی برای قانون شکنی های بیشتر کابوهای وحشی حاکم بر آمریکا تلقی کرد.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak