سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

دو تن از همکاران سران داخلی فتنه در خارج از کشور، آمریکا و صهیونیست ها را از تلاش برای ستیز با اسلام و توهین به مقدسات مسلمانان مبرا کردند.
اکبر پونز و فرهاد خسرو خاور که با رادیو بین المللی فرانسه گفت وگو می کردند، تاکید کردند که اسلام ستیزی در غرب را یک پدیده اجتماعی می دانند نه یک پدیده سیاسی که دولت ها پشت سر آن قرار دارند.
پایگاه اینترنتی سیا (گویا) نیوز، که گزارشی از مصاحبه این دو نفر با رادیو فرانسوی منتشر کرده، نوشت: «خسرو خاور در این مصاحبه نتیجه می گیرد که اسلام هراسی پیش از این که سیاسی باشد یک پدیده اجتماعی است. این پدیده از پایین به بالا حرکت می کند و نه بالعکس»!
سیانیوز ادامه داد:«اکبر گنجی عقیده دارد که اگر اسلام ستیزی امروز را با مثلا دوران جنگ های صلیبی و دیگر منازعات میان ادیان مقایسه کنیم، خواهیم دید که سطح این ستیزها نسبت به گذشته بسیار نازل هستند.» و کوشید دولتمردان آمریکا و عوامل اسرائیل را از دست داشتن در این اقدام تبرئه کند!
گفتنی است گنجی فردی است که در 3 ماه گذشته بیش از ده مقاله شامل اهانت صریح به امام زمان(عج) و امام خمینی نوشته و همواره جریان سبز را دعوت به عبور از این مفاهیم کرده است.
این اظهارات در حالی که دو هفته از زمانی که چند صهیونیست متعصب با صحنه گردانی لابی های صهیونیستی و حمایت آشکار دولت آمریکا اقدام به قرآن سوزی در قلب واشنگتن کردند، نمی گذرد. نه سران فتنه در داخل و نه دوستان آن طرف آبشان، لابد به این دلیل که نمی خواستند دولت آمریکا را از خود برنجانند، هیچ کدام موضعی جدی نسبت به این واقعه دردناک اتخاذ نکردند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak