سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک پایگاه خبری وابسته به ضد انقلاب خارج نشین به مرگ جریان سبز در ایران و ناتوانی آن از طراحی های جدید اعتراف کرد.
ایران گلوبال دیروز در مقاله ای که بخش عمده آن به تمجید از کروبی به دلیل «فراتر گذاشتن پا از مرزهای قبلی اپوزیسیون» اختصاص داشت، فتنه گران را به باد انتقاد گرفت و نوشت: «شاید حکومت این بازی روانی «دستگیری یا عدم دستگیری سران جنبش» را تا ماه ها بخواهد کش بدهد. آیا ما باید در این بازی شرکت کنیم؟ چرا فرصت مهم «بازگشایی مدارس و دانشگاه ها» را فراموش کرده ایم؟ چرا از الان نباید حرف از شانزده آذر و سیزده آبان بزنیم؟ باور کنیم که برنامه ریزی برای شش ماه آینده و سخن گفتن درباره آن، تمرکز نظام را به هم می زند»!!
این پایگاه اینترنتی ضد انقلاب سپس هندوانه ای زیر بغل کروبی گذاشت و با انتقاد تلویحی از امثال موسوی نوشت: «شیخ شجاع ما امروز درس بزرگی به ما داد و آن این که به جای فرو رفتن در لاک دفاعی و منتظر حرکت حریف ماندن، باید «خاکریزها را به جلو برد» و باید «ضربه وارد کرد». کروبی عزیز گرچه هنوز در معرض خطر حصر، بازداشت و حتی تهاجم مجدد به منزلش قرار دارد اما به ما آموخت که باید بی محابا، قلب دشمن را هدف گرفت و نباید در یک خاکریز درجا زد تا دشمن به سراغت بیاید». ایران گلوبال در پایان از این که جنبش سبز گرفتار «اکنون» شده هم سخت انتقاد کرده است.
گفتنی است مهدی کروبی مدت هاست جز به نمایش گذاشتن اوج عدم تعادل و بی خردی و همچنین خودشیرینی برای ضد انقلاب کار دیگری ندارد. مشکل اما ظاهرا این است که حتی ضد انقلاب خارج از کشور هم فهمیده کروبی را نباید جدی گرفت و به همین دلیل اغلب از او به عنوان کسی یاد می کنند که بیشتر به درد قربانی شدن می خورد تا قهرمان شدن.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:33 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak