سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

عشق
گفت: معلوم نیست چرا پیاده نظام فتنه اینهمه به «توالت فرنگی» عشق و علاقه دارند؟!
گفتم: شاید به این علت که حال و هوای «فرنگ» را به یادشان می آورد! حالا چی شده که به این فکر افتاده ای؟
گفت: برای این که بعد از دستگیری و افشای اسنادی که از آنها به دست آمده به خیانت خود اعتراف می کنند ولی بعد ادعا می کنند با فرو کردن سر آنها درون توالت فرنگی مجبور به اعتراف شده اند!
گفتم: پس با این حساب نباید بگویی که آنها به توالت فرنگی عشق می ورزند، بلکه ظاهراً باید از آن بدشان بیاید!
گفت: ای عوام! کجای کاری؟ این چند نفر قبل از دستگیری هم در نوشته ها، سخنرانی ها، میتینگ ها و بیانیه های خود همه آنچه را که امروزه در زندان اعتراف کرده اند، بیان داشته و به آن افتخار هم کرده بودند.
گفتم: بنابراین باید نتیجه گرفت یا ادعای آنها که با فرو کردن سرشان در توالت فرنگی از آنها اعتراف گرفته اند دروغ است و یا این که وقتی آزاد بودند هم با فرو کردن سر خود در توالت فرنگی موضع می گرفتند و بیانیه می دادند.
گفت: حالا باز هم می توانی عشق آتشین آنها به توالت فرنگی را انکار کنی؟
گفتم: چه عرض کنم؟! می گویند دو تا مگس غرب گرا بعد از ازدواج از شدت علاقه به غرب، ماه عسل خود را در توالت فرنگی گذراندند!

نون و پنیر
گفت: آمریکایی ها اعلام کرده اند که در جریان رخدادهای بعد از انتخابات ایران به تدریج «اصلاح طلبان» را جایگزین سلطنت طلب ها کرده ایم.
گفتم: مأموریت جدید بر اصلاح طلبان مبارک باشد.
گفت: ولی در همان حال برخی دیگر از مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که جبهه اصلاحات در ایران مرده است.
گفتم: پس شغل جدید «مرده شوری» هم بر مقامات آمریکایی و اسرائیلی مبارک باشد.
گفت: در یکی از سایت های وابسته به منوشه امیر آمده است که باید از اصلاح طلبان تا آخرین لحظه استفاده کرد و نباید کمک به آنها قطع شود!
گفتم: یارو می خواست خودکشی کنه، مقداری نان و پنیر برداشت و رفت خودشو به ریل قطار بست. پرسیدند؛ اگر قصد خودکشی داری برای چه نان و پنیر با خودت آورده ای؟ و یارو گفت؛ خب اگه تا چند ساعت دیگه قطار نیاد که از گشنگی می میرم!

تعطیلی
گفت: مجلس با پیشنهاد دولت برای افزایش یک روز به تعطیلی عید فطر مخالفت کرد.
گفتم: خب! نمایندگان مردم هستند و احساس کردند که همان یک روز تعطیلی کافی است!
گفت: پس چرا خودشان بلافاصله دو هفته مجلس را تعطیل کردند؟
گفتم: خب! نمایندگان یک ماه تعطیلات تابستانی دارند که نصفش باقی مانده بود.
گفت: مگر نمایندگان مجلس مثل بقیه مردم از تعطیلات رسمی استفاده نمی کنند که یک ماه تعطیلات اضافی هم برای خودشان در نظر گرفته اند؟!
گفتم: البته که از همه تعطیلات رسمی هم استفاده می کنند.
گفت: پس چی شده که یک روز تعطیلی عید فطر را برای مردم نمی پسندند ولی یک ماه تعطیلی اضافه بر تعطیلات رسمی را حق خودشان می دانند؟! نمایندگان مردم که باید کارشان بیشتر از بقیه باشد، تازه امسال سال کار مضاعف و همت مضاعف هم هست.
گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصی پرسیدند چرا شب ها اینقدر زود می خوابی؟ گفت؛ آخه دیدم من که نمی تونم صبح ها زود بیدار شم، گفتم لااقل شب ها زود بخوابم!

عزا
گفت: آمریکا به خاطر لشکرکشی به عراق و افغانستان و هزینه چند هزار میلیارد دلاری این لشکرکشی ها با بحران اقتصادی شدیدی روبرو شده است.
گفتم: دولت انگلیس هم اعلام کرده که با بحران اقتصادی فلج کننده ای روبروست.
گفت: دولت فرانسه هم برای مقابله با بحران شدید اقتصادی یک برنامه صرفه جویی اقتصادی به مبلغ چند صدمیلیارد یورو در دست تهیه دارد.
گفتم: ایتالیا هم با اعتصاب های عمومی کارگران، کارکنان راه آهن و حمل و نقل و ورشکستگی پی درپی شرکت های تجاری و بانک ها روبروست.
گفت: حیوونکی ها می خواستند ایران را با تحریم اقتصادی فلج کنند تا از این طریق به سران فتنه کمک کرده باشند، ولی به جای ایران اسلامی، خودشان با فشارهای فلج کننده مالی و اقتصادی روبرو شده اند.
گفتم: خانمی دید همسرش کفش و کلاه کرده و داره از خونه میره بیرون. پرسید؛ کجا میری آقا؟ همسرش گفت؛ به یک مجلس عزا میرم. پرسید پول بده گوشت بخرم. گفت؛ ندارم. گفت؛ برای بچه ها لباس بخر، گفت ندارم. گفت؛ صاحبخونه اجاره می خواد، مرد گفت؛ ندارم! همسرش گفت؛ مرتیکه، عزا و مصیبت همین جاست، کجا داری میری؟!

کاربن
گفت: عوامل فتنه بعد از شکست و رسوایی تصمیم گرفته اند خیانت ها و جنایت های خویش را با اتخاذ مواضع جدید به فراموشی سپرده و از ذهن مردم پاک کنند.
گفتم: مگر می شود یک عمر خیانت، جنایت و وطن فروشی و همخوانی با دشمنان مردم را به این آسانی و در عرض چند روز پاک کرد.
گفت: برای پاک کردن آن جنایات از ذهن مردم تصمیم گرفته اند که پی درپی از وفاداری خود به اسلام و انقلاب و امام(ره) سخن بگویند و اعلامیه و بیانیه صادر کنند!
گفتم: یارو چهل پنجاه سال نماز قضا بدهکار بود، زیر جانمازش کاربن می گذاشت!


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:7 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak