سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

حجت الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با ارسال نامه های جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد، سازمان کنفرانس اسلامی، پاپ و سفیر سوئیس در ایران خواستار برخورد با هتاکان به قرآن مجید شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه متن کامل این نامه به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
امروز چه مصیبتی بالاتر از هتک حرمت به آخرین کتاب الهی و مایه سعادت بشریت وجود دارد. ما هم به پیروی از رهنمود همین کتاب رحمانی به مصداق آیه شریفه الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون به خود تسکین داده و این مصیبت اعظم را به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء تسلیت عرض می نماییم.
سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان تکریم و ترویج قرآن کریم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجدانه خواستار واکنش سریع و گسترده جوامع بشری نسبت به اقدام گستاخانه ایادی صهیونیسم جهانی در هتک حرمت به ساحت کلام الله مجید می باشد. این سازمان همچنین خواستار توضیح رئیس جمهور ایالات متحده نسبت به این اقدام وقیحانه می باشد.
بدیهی است در صورت عدم برخورد با مسببان و بانیان واقعه اخیر، این سازمان تنظیم کیفرخواست و پیگیری قضایی از مجامع بین المللی برای مجازات دست اندرکاران این اقدام را از حقوق حقه خود می داند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:5 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak