سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

منابع خبری از تلاش مجدد خاتمی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر می دهند. گفته می شود خاتمی این بار، دعایی مدیر مسئول را واسطه درخواست وقت ملاقات قرار داده است.
گزارش جهان نیوز حاکی است خاتمی تلاش دارد نسبت به حوادث سال گذشته و تندروی برخی دوستان خود اعلام برائت کند و این تحرک احتمالا در راستای نامه سال گذشته وی به محضر رهبر انقلاب صورت می گیرد که طی آن تلاش شده بود نوعی فاصله گذاری و انتقاد نسبت به عملکرد کروبی و موسوی انجام شود. خاتمی بارها و از جمله چند روز پیش متذکر شده که جریان اصلاحات به خاطر حوادث سال گذشته هزینه زیادی پرداخت کرده و باید ضمن خط کشی با برخی تندروها، جریان اصلاحات را زنده کنیم.
این در حالی است که سایت ضدانقلابی روزنت با اشاره به بن بست جریان اصلاحات نوشت: جریان اصلاحات پیش از حوادث سال گذشته، نگران غربال شورای نگهبان بود و پس از آن نوبت به چانه زنی نمایندگان این جریان با حاکمیت می رسید اما اکنون مهم ترین چالش، اساسا فاز اول ماجرا یا همان شورای نگهبان است. معما اکنون این است که چگونه می توان وارد ساختار شد؟ شکی نیست که اتفاقات سال گذشته به اندازه کافی دست شورای نگهبان را برای رد صلاحیت اصلاح طلبان باز می کند.
این سایت مدیریت شده از خارج کشور اضافه می کند: یکی از ضعف های اساسی جریان اصلاحات این بود که چانه زنی در بالا بدون فشار از پایین صورت می گرفت و نیرویی نبود که از پایین فشار بیاورد. اکنون معادله برعکس شده و این بار دیگر کسی نیست که از بالا چانه زنی کند.
روزنت البته فراموش کرده این نکته را یادآور شود که مردم دیگر پای فتنه گران نمی ایستند همچنان که از روز قدس سال گذشته تا 22 بهمن و پس از آن در روز قدس امسال نشان دادند و از طرف دیگر چانه زن های خاکستری سالیان گذشته اکنون خود در مظان خیانت و اتهام قرار دارند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:3 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak