سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

شبکه خبری دانشجو فایل صوتی اظهارات آیت الله شهید عبدالحسین دستغیب را خطاب به برخی روحانی نمایان زاویه گرفته نسبت به ولایت فقیه و رهبری منتشر کرد.
شهید دستغیب در این سخنرانی می فرماید: «کیست که این نامه مرا به گوش عمامه به سرهای ایران برساند، هر کسی می خواهی باش! خودت را مجتهد می دانی، مقدمات خوان می دانی، نمی دانم، هرچه خودتان می دانید. بر تو واجب است امروز تبعیت از یک نفر، تو حق نداری در مقابل رهبر حرفی بزنی، تماماً باید تبعیت کنند... هر عمامه سری که از رهبر مکرم فاصله بگیرد، لعنت خدا برش باد. تمام عمامه سرها همه باید مطیع، همه باید مطیع یک رهبر، امام یکی نائب امام هم یکی، دیگری هیچ تقدم ندارد. همه باید فرمان ببرند، همه باید اطاعت بکنند. یک نفر میزان است. تعدد غلط است. حتی مکرر گفته ام حسن و حسین یکی شان امام بود، حسن امام، حسین مأموم، هیچ وقت حسین تا حسن بود در عرض نبود، تابع تابع. هر چه بهش می گفتند، می گفت هرچه حسن بفرماید، دو تا امام نمی شود، دو تا نائب امام هم غلط است، دو تا رهبر غلط است. رهبری یکی و آن هم معین است. مواظب باشید گرگ ها شما را از رهبر الهی جدا نکنند، شما را گروه گروه نکنند، شما را طعمه خودشان قرار ندهند. وسیله پیشرفت دشمن نشوید. شما الان در جبهه جنگید، در جبهه جنگ دینی هستید. وای به امتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد، هلاک است، هلاک است، طعمه دشمن است.»
انتشار این تذکر پرمعنا و هشدارآمیز در حالی است که علی محمد دستغیب خواهرزاده شهید دستغیب مدتی است بازیچه فتنه گران در تهران و شیراز قرار گرفته و اظهارات باب طبع صدای اسرائیل، صدای آمریکا و بی بی سی ادا می کند. پیش از این اعضای مجلس خبرگان درصدد اخراج وی بودند اما با کرامت رهبر انقلاب و دعوت نمایندگان به سعه صدر و صبوری مواجه شدند.
آیت الله قره باغی عضو مجلس خبرگان در این زمینه به فارس گفت: واقعیت این است که آقای علی محمد دستغیب از روی مواضع افراطی سخن می گوید و این در حالی است که حضور در مجلس خبرگان را مدیون لطف رهبری است. در گذشته نمایندگان تصمیم گرفته بودند آقای دستغیب را به خاطر حرف های بی مورد از این نهاد اخراج کنند اما با مخالفت مقام معظم رهبری مواجه شدند. من هم معتقدم بهتر است دستغیب را به حال خود رها کنیم


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:3 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak