سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

وزیر صهیونیست رژیم پهلوی گفت اگر جنبش سبز آلوده به تفکرات ملی و مذهبی بشود، امید من بر باد می رود.
داریوش همایون داماد زاهدی (عامل کودتای 28 مرداد 1332) که انقلاب اسلامی را بزرگ ترین و تلخ ترین کابوس زندگی پرنکبت خود می داند، به دویچه وله گفت: من زیاد اهل سمبل و مچ بند سبز نیستم اما در 15-14 ماه گذشته دست کم 100 مطلب در این باره نوشته ام. من بیش از حد سبز شده ام.
این سلطنت طلب فراری افزود: جریان سبز تلاش داشت مانند یک ویروس گسترش پیدا کند و تعدادش در یک لحظه آن قدر زیاد شود که واگیردار و همه گیر شود. جریان سبزمی خواست به یک نقطه جابجایی دگرگونی (
tipping point) برسد. این نقطه جابجایی درست روی جریان سبز بود.
وی درباره استفاده از مچ بند سبز و اینکه کی آن را به خاطر ناامیدی از دست خود بیرون می آورد گفت: البته به جای مچ بند من گاهگاهی کراوات سبز بسته ام. ولی آن بحث دیگری است. اگر جریان سبز، گفتمان لیبرال دموکراسی را از دست بدهد و دوباره آلوده تفکرهای ملی و مذهبی و گرایش های مذهبی شود، امید من بر باد می رود.
این سلطنت طلب وامانده که فسیل سلطنت طلب ها محسوب می شود درباره خروج اشغالگران آمریکایی از عراق و تاثیر آن در گسترش نفوذ ایران گفت: این که حتما باعث نفوذ بیشتر ایران خواهد شد. یک وسیله دفاع جمهوری اسلامی، حملاتی است که در عراق و افغانستان به آمریکایی ها می شود. ولی تخلیه سربازان آمریکایی معنا ندارد. آنها به تعداد زیاد هنوز در عراق هستند.


نوشته شده در شنبه 89/6/13ساعت 4:15 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak