سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

کلک
گفت: یکی از سران فتنه بیانیه جدید صادر کرده و گفته است بحث های این روزها درباره ضرورت وحدت، نشان می دهد که جنبش سبز موفق شده مرز میان خودی و غیرخودی را بردارد!
گفتم: منظور از وحدت که این روزها بر آن تاکید می شود، وحدت نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب در مقابل دشمنان داخلی و خارجی نظام است.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: آخر کدام آدم عاقلی در کجای دنیا برای مقابله با دشمن بیرونی، با عوامل شناخته شده و ستون پنجم همان دشمنان وحدت کرده است؟!
گفت: بنابراین یکی از نتایج این وحدت، مقابله با سران و عوامل اصلی فتنه 88 است. پس این یارو چه می گوید؟! یعنی نمی داند که همه او را شناخته اند؟!
گفتم: ای بابا! از چوپان دروغگو پرسیدند اسمت چیه؟ گفت؛ دهقان فداکار!

نفاق
گفت: سایت ضد انقلابی خودنویس با اشاره به مواضع و عملکرد سران فتنه، نوشته است؛ حالا فهمیدیم که چرا مردم ایران به رهبران ما در جنبش سبز! منافق می گویند.
گفتم: یعنی تا حالا نفهمیده بود؟!
گفت: منظورش این است که باید سران فتنه را از این وضعیت سخت نجات داد تا بیشتر از این به خاطر برخورد دوگانه و منافقانه، به زحمت نیفتند!
گفتم: چطوری؟
گفت: نوشته باید شرایط آنها را درک کرد، مجبورند به آموزه های انقلابی تظاهر کنند.
گفتم: به شخصی گفته بودند برای تظاهر نماز بخواند و او بعد از نماز مدتی هم نشسته بود و دعا می کرد با تعجب کنارش رفتند تا ببینند چه دعایی می کند؟ دیدند می گوید؛ خدایا می دونی که به زور نماز می خونم! تو خودت قبول نکن!

سؤال
گفت: «مک براید» و «رون نیف» دو استاد برجسته آمریکایی نسبت به کاهش سطح علم و دانش در جوانان آمریکا و مخصوصاً دانشجویان آن کشور هشدار داده اند.
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: این دو استاد اعلام کرده اند تحقیقات گسترده هیئت علمی و کارشناسی آنان نشان داده است که سطح دانش و سواد جوانان و دانشجویان آمریکایی به شدت رو به کاهش است که دولت آمریکا باید برای مقابله با آن برنامه جدی داشته باشد.
گفتم: مثلاً چه برنامه ای؟
گفت: چه عرض کنم؟! مثلاً از اساتید خود بیشتر استفاده کنند و معلومات خود را افزایش و گسترش بدهند و...
گفتم: یارو با همسر و پسر بچه اش مسافرت می کرد. پسربچه از پدر پرسید؛ بابا جون! برج ایفل کجاست؟ و پدر گفت؛ متاسفانه نمی دانم. چند دقیقه بعد دوباره آقا پسر پرسید؛ بابا جون! آبشار نیاگارا کجاست؟ و پدر سری تکان داد و گفت؛ نمی دانم. چند دقیقه بعد پسربچه می خواست سؤال دیگری بپرسد که مادرش گفت؛ بشین پسرجان، بذار بابات حواسش به رانندگی باشه! و پدر به همسرش گفت؛ خانم! این چه حرفیه! اجازه بدهید بچه سؤالاتش رو بپرسه و به معلوماتش اضافه بشه!

غلط
گفت: جان بولتن گفته بود که اسرائیل باید قبل از سوخت گذاری نیروگاه بوشهر به آن حمله کند.
گفتم: چه غلط های زیادی؟!
گفت: حالا که سوخت گذاری انجام شده، اسرائیل هارت و پورت راه انداخته که چرا چنین شد؟! نباید می شد!؟ و از این غلط های زیادی...
گفتم: یکی از اراذل و اوباش که به باج گیری معروف بود، در یکی از شهرها با پهلوانی درگیر شد. پهلوان چندتا سیلی آبدار بهش زد و گفت؛ برو گمشو دیگه این طرفها پیدات نشه! یارو که بدجوری کم آورده بود به شهر زادگاه خودش برگشت و روی پشت بام رفت و رو به شهر آن پهلوان کرد و فریاد زد؛ خودت برو گمشو، فلان فلان شده... همسرش یواشکی بهش گفت؛ بسه دیگه! بیا پائین! الان خون راه می اندازی!

پول
گفت: اعتراف صریح تاجزاده درباره دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات، سران فتنه و عوامل مدعی اصلاحات را بدجوری توی هچل انداخته.
گفتم: خب! برای این که سند وابستگی آنها به آمریکا و اسرائیل توسط خودشان مطرح شده و قابل انکار نیست.
گفت: حالا معلوم شده که سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس از طریق جاسوسان حرفه ای خود سران فتنه و مدعیان اصلاحات را مدیریت می کرده اند.
گفتم: یکی از نزدیکان عوامل فتنه بعد از آبروریزی اخیر گفته است؛ این رسوایی به خاطر آن است که به ساز آمریکا و اسرائیل رقصیدیم.
گفت: قبل این آبروریزی جدید هم یکی از عوامل بازداشت شده فتنه، اعتراف کرده بود که ما به همراه خاتمی و کروبی و موسوی کاملا خودمان را در اختیار فرستادگان جرج سوروس صهیونیست و ماموران سفارت انگلیس قرار داده بودیم و حالا شد آنچه نباید می شد!
گفتم: یارو رفته بود بازار که الاغش را بفروشد، بعد از مدتی جار زدن، خسته شد و یک گوشه ای به خواب رفت، چند دقیقه بعد با صدای پچ و پچ از خواب پرید و دید که افسار الاغ به گردن خودش است و الاغش یک بسته اسکناس به دست گرفته و دارد پول می شمارد!

دزدگیر
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا پناهنده شده در مصاحبه ای گفته است؛ وضعیت اقتصادی کشور در دوران خاتمی خیلی بهتر از حالا بود!
گفتم: ولی شاخصه ها و آمار ثابت می کند که وضعیت اقتصادی در دوران دولت نهم و دهم بسیار پررونق تر از دولت اصلاحات بوده و در برخی از موارد ده ها و صدها برابر دولت های قبلی کار انجام شده است.
گفت: البته وضع اقتصادی افراد نزدیک به خاتمی خیلی بهتر از حالا بود. بیت المال را از حلقوم مردم مستضعف بیرون می کشیدند و بین خودشان هپل و هپو می کردند و حالا هم که آخورشان بسته شده به آمریکا پناهنده شده اند.
گفتم: یارو می گفت؛ چند سال پیش با هزار تومن وارد سوپرمارکت می شدیم ، یک کیلو پنیر، 6 قالب کره، 2 تا شیشه عسل، 3 کیلو پیاز و 5 کیلو سیب زمینی می خریدیم!... رفیقش با تعجب پرسید؛ آخه چه جوری؟! و یارو گفت؛ آخه، اون وقت ها که توی سوپرمارکت ها دوربین مداربسته و دزدگیر نبود
!


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/4ساعت 5:11 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak