سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

جریان رسانه ای شکست خورده در آشوب و فتنه سال 88، تلاش مفتضحانه ای را برای بازگرداندن اعتبار و رسمیت جریان سیاسی پشت ماجرا آغاز کرده است. این جریان طی چند روز اخیر تلاش کرد تا فتنه گران منزوی و مطرود را موضوع دعوت به همدلی و وحدت در فضای سیاسی کشور معرفی کند!
طیفی از این رسانه ها- از برخی روزنامه های زنجیره ای نظیر شرق گرفته تا سایت های وابسته به جریان فتنه نظیر روزنت، جرس، گویانیوز، رادیو فردا، بی بی سی، پارلمان نیوز، ایلنا و...- با تحلیل ها و گفت وگوهای مختلف کوشیدند چنین القا کنند که اصولگرایان نتوانسته اند از پس فتنه برآیند و بنابراین دعوت به معامله و مذاکره می کنند و حال آن که فارغ از اظهارات چهره های سیاسی، رهبر فرزانه انقلاب ضمن تأکید بر جذب حداکثری، بر دفع حداقلی آنها که به کشور و ملت خیانت نمودند، تاکید دارند و از سوی دیگر سیاست کلی نظام را مبتنی بر این منطق روشن اعلام کرده اند که «وحدت فقط بر مبنای اصول پذیرفتنی است.»
از طرف دیگر ملت متدین ایران هم که 8 ماه پس از حماسه 40 میلیونی انتخابات پای صندوق های رای- و در واکنش به فراخوان اوباش از سوی ضدانقلاب در خیابان- حماسه های کم نظیر 9 دی و 22 بهمن 88 را آفریده بودند اصرار دارند که بانیان و پدیدآورندگان فتنه به سزای خیانت وجنایت بزرگ خویش برسند. بدین ترتیب چه از نگاه ملت هوشیار و مومن و چه از نگاه رهبر انقلاب، کسانی که در نقشه و زمین دشمن بازی کردند و هنوز هم اصرار به تداوم خیانت دارند، هرگز نمی توانند در دایره بزرگ وحدت ملی قرار بگیرند.
آنچه در این میان جالب است، نگرانی و دلسوزی گویانیوز ارگان وابسته به سازمان جاسوسی
CIA
برای وحدت ملی است. این رسانه سیاه، در تحلیل خود با اشاره به موضوع وحدت می نویسد:دیر یا زود دلسوزان نظام باید به این نتیجه برسند و دیگران را نیز به این نتیجه برسانند که دمندگان در شیپور حذف نمی توانند نیت خیرخواهانه داشته باشند. کسانی که اصلاح طلبان را برانداز معرفی می کنند چگونه خیرخواه نظامند]![
روزنامه زنجیره ای شرق هم به قلم صادق زیباکلام، تلویحاً از فتنه گران دفاع کرد و با اصلاح طلب نامیدن آنها نوشت: «آنها کی بیرون از نظام بودند یا رفتند که حالا بخواهیم آنها را به نظام برگردانیم؟ من مرده و شما زنده اگر روزی خطری متوجه این نظام شود خواهید دید که بسیاری از آنان که در این 15 ماه به اتهام فتنه گرفتار شدند، مقدم به خیلی ها سلاح دست گرفته و با چنگ و دندان از نظام و انقلاب دفاع می کنند».
طنز تلخ ماجرا این است که به هنگام حمله وحشیانه نظامیان آمریکایی به عراق و افغانستان، همین روزنامه شرق از اشغالگران جنایتکار به عنوان «ارتش آزادیبخش» یاد کرده بود و معلوم نیست جریانی که چکمه پوش های وحشی آمریکایی را آزادیبخش می خواند و در آشوب سال گذشته بارها به طور علنی مورد حمایت دولت آمریکا قرار گرفت، چگونه می تواند در برابر مهاجمان سینه سپر کند و بجنگد؟ یا در حالی که شیمون پرز می گوید «اپوزیسیون سبز به نیابت از ما با رژیم اسلامی می جنگد» چگونه پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی می توانند علیه اربابان خود سینه سپر کنند؟!
جریان نفاق جدید از یک سال پیش از انتخابات با پیش کشیدن سوژه هایی نظیر دولت وحدت ملی و دولت ائتلافی، اتحاد نیروهای طرفدار انقلاب را بشکند و با یارگیری از آنها به واسطه حضور چهره های خاکستری مثل موسوی کودتای مخملی و فتنه را به سرانجام برساند اما این مکر و خدعه، با مکر بزرگ تر الهی، اسباب رسوایی فتنه گران شد.


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/4ساعت 5:9 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak