سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیروهای سپاهی در آمادگی کامل قرار دارند و هر اقدام نابخردانه دشمن با سخت ترین پاسخ مواجه خواهد شد.
به گزارش فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سرلشکر محمدعلی جعفری در جمع سپاهیان و بسیجیان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اظهار داشت: آمریکا به بهانه حضور در عراق و افغانستان نیروهای نظامی خود را به منطقه سرازیر کرده است اما ایران با تجربه ای که از جنگ هشت ساله دارد از این تهدیدهای خام و بی ثمر نمی هراسد.
وی گفت: امروز در تمام مناطق مرزی نیروهای سپاهی در آمادگی کامل قرار دارند و ما امیدواریم دشمن به اقدامی نابخردانه دست نزند چرا که هر اقدام آنها با سخت ترین پاسخ مواجه خواهد شد.
جعفری افزود: در صحنه جنگ نرم نیروهای مقابل از داخل کشور هستند و دشمنان واقعی انقلاب اسلامی به عنوان حامی و پشتیبان این جنگ در پشت پرده، برنامه ریزی و فتنه انگیزی می کنند.
بنابراین گزارش، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر عده ای امروز به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن در این سرزمین ولایی هستند، کور خوانده اند چرا که این ملت و نظام بر پشتوانه حقیقی ارزش ها همیشه پایدار خواهد بود.
جعفری وظیفه اصلی سپاه و بسیج را عمل به تکلیف در جهت نگهبانی از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نگهبانان انقلاب اسلامی باید با دلی مشتاق، زبانی صادق و نگاهی حق بین از آرمان های انقلاب اسلامی حفاظت کنند.
وی سپاه و بسیج را بدنه فعال و دو نیروی بالنده انقلاب اسلامی یاد کرد و از آمادگی آنها سخن گفت. سرلشکر جعفری تأکید کرد: لحظه لحظه عمر یک بسیجی و پاسدار باید در دفاع از انقلاب اسلامی صرف شود و تنها راه رسیدن به این توفیق الهی خودسازی معنوی و توسعه بصیرت و بینش سیاسی در راستای اطاعت مطلق از ولایت فقیه است.
فرمانده کل سپاه در این سفر از فعالیت دانشجویان بسیجی در روستای کوزه توپراقی اردبیل نظیر مرمت و بازسازی مدارس توسط دانشجویان، ویزیت رایگان توسط پزشکان، برگزاری کلاسهای تقویتی و عمران و آبادانی روستایی بازدید کرد.
در بازدید سرلشکر جعفری از خدمات مردمی سپاه و بسیج، تعدادی از مسئولان سپاه و فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز حضور داشتند.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:39 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak