سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

اشراف اطلاعاتی و نظامی حزب الله لبنان، مقامات رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده است، این مقامات ضمن هشدار نسبت به نفوذ اطلاعاتی حزب الله هشدار می دهند، اگر در آینده جنگی درگیرد، این بار تل آویو آماج موشکباران خواهد بود.
کمتر از 24 ساعت از مصاحبه مطبوعاتی سیدحسن نصرالله و ضربه غافلگیرکننده وی به رژیم صهیونیستی، کانال 10 تلویزیون اسرائیل صحت سخنان دبیرکل حزب الله درباره توانایی مقاومت برای نفوذ به سیستم ارتباطی ویژه هواپیماهای بدون سرنشین را تأیید کرد.
این شبکه به نقل از یک ژنرال نیروهای ذخیره اسرائیل گفت: به نظر می رسد حزب الله توانسته است به سیستم ارتباطی ما در خلال عملیات فرود (هلی برن) در منطقه انصاریه رخنه کرده و کماندوهای اسراییلی را از بین ببرد.
وی گفت: حزب الله در ما نفوذ کرده است و به اطلاعات عملیات های محرمانه ما دست می یابد. اکنون هیچ بچه ای نیست که الان اسرار این عملیات را نداند در حالی که ما چیز زیادی از آن نمی دانیم. نمی دانم ما به خانواده کماندوهای کشته شده چه چیزی می خواهیم بگوییم.
این اعتراف در تاریخ اطلاع رسانی جنگی اسراییل سابقه نداشته است. گزارش کانال 10 تلویزیون اسراییل دقیقا 12 ساعت پس از آن پخش شد که وزارت خارجه اسراییل در واکنش به اظهارات سیدحسن نصرالله آن را به باد تمسخر گرفت. این افشاگری موجی از جنگ و جدلها در اسراییل پیرامون دلایل افشای اطلاعات طبقه بندی شده از سوی کانال 10 تلویزیون اسراییل را برانگیخت.
در همین حال ماتان ویلنای معاون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی هنگام بازدید از تاسیسات اضطراری هرتزلیا هشدار داد: تل آویو پرجمعیت ترین شهر اسرائیل در صورت بروز جنگ آماج حملات موشکی قرار می گیرد.
به گزارش رویتر وی تصریح کرد: در صورت بروز درگیری در آینده، موشک ها در مرکز اسراییل فرود می آیند، از اینرو هرچه قدر زودتر خودمان را آماده کنیم، جان افراد بیشتری را نجات خواهیم داد.
ویلنای که مسئولیت کنترل استحکامات غیرنظامی اسرائیل را برعهده دارد، گفت که وقوع جنگ در تابستان سال جاری را پیش بینی نمی کند.
آشفتگی شدید محافل نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در حالی است که ماشین جنگ روانی وابسته به صهیونیسم بین المللی هر از چند گاه و با واسطه هایی تلاش می کند ادعای جرأت اسرائیل برای حمله به ایران یا جنوب لبنان را - برای خرج شدن به نفع آمریکا در مذاکرات احتمالی- پررنگ کند. روز گذشته سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه همین بازی نخ نما شده از قول ماهنامه آمریکایی آتلانتیک مدعی شد اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد!!


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:38 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak