سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

وزیر خارجه آمریکا چند عضو بازداشت شده گروهک تروریستی منافقین و یک مفسد اخلاقی جنایتکار را به عنوان زندانی سیاسی جا زد و خواستار توقف حکم اعدام و آزادی آنها شد. کلینتون در عین حمایت از این جنایتکاران مدعی شد «ما با مردم ایران اعلام همبستگی می کنیم».
به گزارش آسوشیتدپرس، کلینتون با اسم بردن از «س-م» که به جرم فساد اخلاقی (زنای محصنه) و سپس کشتن همسر خود محکوم به اعدام شده و نیز نام بردن از یک عنصر فاسدالاخلاق دیگر که در آستانه اجرای حکم اعدام است، به نام های سه تن از بازداشت شدگان گروهک تروریستی منافقین (جعفر-ک، محمد-ح، و جواد-ل) اشاره کرد و گفت: ایران باید حقوق زندانیان سیاسی را محترم بشمارد و این گروه را آزاد کند. ما نگران حقوق شهروندان در ایران هستیم. ما نگران شهروندانی هستیم که صرفاً به خاطر بهره بردن از حق آزادی عقیده، به اعدام محکوم شده اند.
هیلاری کلینتون همسر بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکاست که حتی با وجود وزیر خارجه شدن نام خانوادگی شخصی ندارد و مجبور است نام شوهرش را یدک بکشد. بیل کلینتون با پیروی از همین اصل بهره کشانه و انحرافی آزادی عقیده که هیلاری کلینتون می گوید، به وی خیانت کرد و با مونیکا لوینسکی منشی خود تا مدت ها ارتباطات نامشروع داشت که حتی در جامعه بی قید و بند آمریکا به عنوان یک رسوایی بزرگ تلقی شد. از سوی دیگر درباره کاندولیزا رایس نیز در رسانه ها معروف بود که وی دارای انواع انحرافات اخلاقی است.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:38 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak