سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک موسسه پوششی وابسته به آمریکا (تحت عنوان موسسه بین المللی مطبوعات) اکبر پونز را قهرمان مطبوعات معرفی کرد.
آلیسون بتل مکنزی مدیر این موسسه که در آمریکا اقامت دارد، یکی از عناصر معاند با انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی است. سایت موسسه یاد شده دروغ پراکنی های اکبر پونز در دوره اصلاحات از جمله ترور شخصیت هاشمی رفسنجانی و برخی چهره های دیگر به بهانه قتل های زنجیره ای را بهانه ای برای تمجید از وی قرار داده است که ادعایی بی پایه است. چه آن که این مهره فراری پول آن عملیات تروریستی را بارها از محافل آمریکایی گرفته است و حمایت های اخیر از وی به خاطر آن است که اکبرپونز چند ماه پیش در گفت وگو با بی بی سی الهی بودن قرآن مجید را منکر شد و با تکرار اراجیف برخی عناصر صهیونیست و مرتد علیه پیامبرگرامی اسلام(ص)، عصمت انبیاء و ائمه را نیز زیر سوال برد و در خاتمه نوکری منکر وجود امام زمان(عج) شد. این رفتارهای انتحاری دقیقاً همان چیزی است که جریان های صهیونیسم مسیحی و بهائیت به دنبال آن هستند.
به تازگی بنیاد میلتون فریدمن نیز از خیانت های اکبرپونز تمجید کرده بود. فریدمن موسس بنیاد مذکور، از حامیان ژنرال پینوشه مهره جنایتکار و کودتاچی آمریکا در شیلی بوده است.
گفتنی است چند ماه قبل یکی از تحلیل گران آمریکایی در روزنامه
USA TODAY نوشته بود ممکن است مردم آمریکا و اروپا از جایگاه افرادی مانند اکبر گنجی و محسن سازگارا و... اطلاعی نداشته باشند و غلوگویی رسانه ها و مجامع ما را درباره آنها باور کنند ولی این افراد در میان ایرانیان داخل کشور شخصیت های کم ارزشی هستند و رویکرد ما به آنها می تواند نشانه خالی بودن دستهایمان از دسترسی و جلب حمایت شخصیت های اثرگذار و مطرح ایران تلقی شود.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:37 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak