سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سگ
گفت: چند تن از مقامات آمریکایی جنایت تروریستی در زاهدان را محکوم کرده اند!
گفتم: مگر همین ها نبودند که از عبدالمالک ریگی به عنوان یک آزادیخواه یاد می کردند؟! فیلم مصاحبه تلویزیون آمریکا و رادیو آمریکا با وی موجود است.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: عبدالمالک ریگی بعد از دستگیری رامین جهانبگلو و هاله اسفندیاری جاسوسان آمریکا اعلام کرده بود که حاضر است در مقابل آزادی این دو جاسوس آمریکا گروگان های ایرانی خود را آزاد کند.
گفت: همان موقع سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ریگی به عنوان یک آزادیخواه انسان دوست تشکر کرده بود.
گفتم: ریگی در اعترافات خودش هم گفته بود که اعضای جندالله توسط نظامیان آمریکایی و انگلیسی آموزش می دیدند.
گفت: آمریکایی ها و انگلیسی ها و اسرائیلی ها و تروریست ها «حیا» را خورده و «شرم» را درسته قورت داده اند.
گفتم: دو تا سگ می خواستند با هم ازدواج کنند. سگ عروس موقع بله گفتن با صدای بلند گفت؛ با اجازه پدر سگم، مادر سگم، برادرهای توله سگم و خود تخم سگم! واق واق.

انگل
گفت: سایت نوروز، ارگان حزب مشارکت به جای محکوم کردن جنایت وحشیانه تروریستی در زاهدان، جمهوری اسلامی را محکوم کرده و نوشته است که تبعیض در منطقه سیستان و بلوچستان عامل این جنایت بوده است!
گفتم: خب! چشم خاتمی روشن! دیگه چی؟!
گفت: حزب مشارکت توصیه کرده که باید با این تروریست ها با مهربانی و رأفت برخورد شود!!
گفتم: اتفاقا سایت صهیونیستی بالاترین هم که «منوشه امیر» اسرائیلی مدیر آن است از تروریست ها حمایت کرده و نوشته است «اگر نمی توانیم بمب به خودمان ببندیم و مسجد را منفجر کنیم، لااقل می توانیم با اسلحه به آنها حمله کنیم»!
گفت: سایت بالاترین از آغاز فتنه تاکنون حامی موسوی و خاتمی و کروبی بوده و باید هم مانند حزب مشارکت و سران فتنه از جنایت تروریست ها حمایت کند.
گفتم: باز هم سران فتنه می توانند ادعا کنند که وابسته به آمریکا و اسرائیل نیستند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! اینطوری که پیداست، علاوه بر همخوانی با یکدیگر همخون هم هستند.
گفتم: یارو به دوستش نوشته بود؛ تو در اعماق قلبم جای داری و همراه خون در رگهایم جاری هستی، دیروز رفتم آزمایش خون دادم، دکتر گفت انگل داری!!

گاف
گفت: سایت جرس اتاق فکر سران فتنه در لندن نامه ای از خاتمی خطاب به یکی از بازداشت شدگان فتنه 88 را منتشر کرده است.
گفتم: خب! که چی؟
گفت: تاریخ این نامه 17 مرداد 89 است یعنی حدود 23 روز دیگر.
گفتم: ای بابا! اینکه چیزی نیست، مگر در حالی که دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مسئول دفتر سیاسی حزب مشارکت در بازداشت بودند، به نام این حزب بیانیه صادر نمی شد؟!
گفت: چه عرض کنم؟! شاید این نامه هم از سوی جرج سوروس صهیونیست در یکی از ملاقات هایش با خاتمی به وی دیکته شده و او زودتر از موعد منتشرش کرده است؟!
گفتم: از شخصی پرسیدند؛ شما کی وارد تهران شدید؟ جواب داد پس فردا! به او گفتند، هنوز که پس فردا نشده! و یارو گفت؛ آره! می دونم! ولی چون خیلی عجله داشتم زودتر اومدم!!


نوشته شده در دوشنبه 89/4/28ساعت 9:53 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak