سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رییس قبلی مجلس آمریکا

رییس سابق مجلس نمایندگان گفته است که باراک اوباما یک "فاجعه" است و می توان او را به عنوان بدترین رییس جمهوری تاریخ معاصر آمریکا محسوب کرد.

لقب بدترین ترین رییس جمهوری تاریخ معاصر آمریکا هم اکنون در اختیار جرج بوش هم حزبی نیوت گینگریج رییس سابق مجلس نمایندگان قرار دارد.
گینگریج روز دوشنبه گفت احتمالا در نظر دارد تا در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 شرکت کند و انتظار می رود تا سال 2011 تصمیم خود را قطعی کند.
وی در پی یک رشته رسوایی از مسوولیت خود کناره گیری کرد.
گینگریج که از سال 1995 تا 1999 و در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون رییس مجلس نمایندگان آمریکا بود به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت او پیش بینی می کند یک جمهوریخواه در سال 2012 باراک اوباما رییس جمهوری فعلی آمریکا که متعلق به حزب دمکرات است را شکست دهد.
رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت تمرکز فعلی وی بر انتخابات میان دوره ای است که در پاییز سال جاری برگزار می شود و پس از آن است که تصمیم می گیرد که آیا می خواهد در ماه فوریه و یا مارس خود را به عنوان کاندیدای مبارزاتی ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه معرفی کند .
انتخابات میاندوره ای آمریکا قرار است آبانماه برگزار شود و از هم اکنون حتی دمکراتها نیز اعتراف دارند که مجلس نمایندگان از کنترل دمکراتها خارج خواهد شد.
345 کرسی مجلس نمایندگان و یک سوم کرسی های سنا و شماری از فرمانداریها در انتخابات آبانماه به رای گذاشته می شود.


نوشته شده در سه شنبه 89/4/22ساعت 8:56 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak