سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شاخص حرکت صحیح جامعه با وحدت و یکپارچگی حول فرمایشات رهبری محقق می شود.
سید شهاب الدین صدر، در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان مشیریه تهران طی سخنانی وحدت را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و افزود: یکی از مسائلی که همه توطئه ها را خنثی می کند وحدت مردم است، همیشه دشمن از دسته بندی و گروه گروه کردن و تفرقه اندازی بین مردم استفاده کرده است، اما همیشه امام می فرمود رمز پیروزی مردم کلمه توحید و توحید کلمه است، مقام معظم رهبری مجدداً در هفته گذشته مردم را به وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف دعوت کردند.
صدر در ادامه تصریح کرد: ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم چرا که آن ها دسیسه های جدیدی می کنند. شاخص حرکت صحیح جامعه با وحدت و یکپارچگی در این راه همان طور که زمان امام فرمایشات امام بود امروز فرمایشات رهبری است.
وی «امامت و رهبری» را از امتیازات شیعه برشمرد و تصریح کرد: یکی از امتیازات شیعه امامت و رهبری و ولایت آن است هرگاه فضا غبارآلود می شود و نمی دانیم حق و حقیقت چیست، گوش می کنیم ببینیم رهبر و ولی امر چه می گوید اگر این کار صورت می گرفت حتماً برخی اتفاقات درصدر اسلام و در زمان امام علی(ع) نمی افتاد بعد از امام خمینی هرگاه بحران ایجاد شده و مردم در ابهام قرار گرفته اند فرمایشات مقام معظم رهبری کشور را از بن بست نجات داده و برای تمام مردم آرامش بخش بوده است.


نوشته شده در جمعه 89/4/18ساعت 1:1 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak