سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

شماری از عناصر ساختارشکن و وابستگان به گروهک ها به خانه محمد نوری زاد رفتند.
در یکی از این ملاقات ها توسلی از نهضت آزادی به همراه برخی وابستگان گروهک تحکیم حضور داشتند. در ملاقات دیگر، عبدالله نوری به همراه غلامحسین کرباسچی دبیرکل کارگزاران، محسن امین زاده(معاون و همه کاره وزارت خارجه دولت اصلاحات و عضو حزب مشارکت)، مرتضی مبلغ(معاون وزارت کشور دولت اصلاحات) و علی حکمت از مدیران روزنامه های زنجیره ای حضور بهم رسانده و با نوری زاد دیدار کردند.
آنچه عبرت آموز و قابل تامل است انبوه نوشته های نوری زاد درباره مواضع ضدانقلابی و خیانت های کسانی چون وابستگان گروهک نهضت آزادی، عبدالله نوری، کرباسچی و تندروهای ساختارشکن دولت اصلاحات است. با توجه به همه شواهد موجود قطعا آنها از خیانت های خود کمترین ندامت و عقب نشینی نکرده اند و محل ابهام است که پس چه نسبتی می توانند با امثال نوری زاد داشته باشند... الا اینکه خوش بینانه بگوییم به عنوان مهمان های ناخوانده و پررو، وی را در رودربایستی انداخته و برای خود دعوت گرفته باشند!
کرباسچی پس از راهنما زدن به سمت کروبی و رای دادن به موسوی! و پس از اوج گیری آشوب ها ناگهان از انظار عمومی و رسانه ها غایب شد و اکنون با حضور در خانه آقای نوری زاد... خبر سلامتی خود را می دهد.


نوشته شده در جمعه 89/4/18ساعت 1:1 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak