سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

خبر ویژه کیهان با عنوان «برلوسکونی هم نوچه دار شد» در زمینه ملاقات شماری از عناصر سلطنت طلب، تروریست و چپ های آمریکایی، باعث خشم علیرضا چاخان زاده شد.
این سلطنت طلب فراری و مستخدم مشترک سیا و موساد در واکنش به خبر مستند کیهان ( به نقل از رادیو زمانه) به شبکه کانال یک وابسته به شهرام همایون گفت: حسین شریعتمداری می نویسد «شماری از عناصر ورشکسته ضدانقلاب از گروهک های سلطنت طلب، تروریست، تجزیه طلب و چپ های نولیبرال با مساعدت مقامات کشور مافیاها گردهم آمدند». هیچ گروه سلطنت طلب یا چپ در این کنفرانس نبود. گروه هایی از اقوام ایرانی بودند. نوشته اند «عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله». آقای مهتدی یک روشنفکر ایرانی است که جایگاه شایسته خود را در جنبش دموکراسی خواهی نشان داد. من واقعاً از مصاحبه او با بی بی سی و حرف هایش در شبکه روژهه لات ]شبکه وابسته به گروهک پژاک[ لذت بردم. حسن شرفی از حزب دموکرات کردستان هم واقعاً اسم بامسمایی که می گویند همین است]![، یکی از باشرف ترین آدم هایی است که من دیدم. نوشته اند «فرخ نگهدار عضو مرکزیت گروهک فدائیان خلق، علیرضا نوری زاده سلطنت طلب». علیرضا نوری زاده از آسمان افتاده، سلطنت طلب است. اصلاً نمی گویند او نویسنده است، چه کاره است، برای چی آنجا بود.
گفتنی است نوری زاده با گروهک های تروریستی نظیر پژاک و کومله و تندر در ارتباط کامل است. او بیش از ایدئولوژی معتقد به پول و دلار است. به همین دلیل هم در روزگار پهلوی در کنار قلم به مزدی برای مطبوعات رژیم، با لانه جاسوسی آمریکا در تماس بود و پس از انقلاب هم بدش نیامد فیگور جمهوری خواهی بگیرد در حالی که با تروریست ها پالوده می خورد. او در عین حال طی چندماه اخیر به اعتبار پیدا شدن سروکله مهاجرانی در لندن و مشاهده دغلبازی های تیم وی، دچار سرخوردگی شده و علناً زبان به اعتراض گشوده است.


نوشته شده در جمعه 89/4/18ساعت 1:0 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak