سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

نماینده ریاست جمهور در روحانیت

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت درواکنش به رفتار ساختارشکنان در روز عاشورا گفت: مردم در برابر اهانت عده ای فرصت طلب به مقدسات دین اسلام، مقامات نظام و انقلاب سکوت نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین"ناصر سقای بی ریا" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در قم خاطرنشان کرد: عده ای با کمال بی شرمی علیه مقدسات و مقامات ارشد نظام شعار سر می دهند، ولی همانطور که مردم تهران با حضور حماسی خود در صحنه به این افراد، پاسخ دندان شکن دادند ، مردم سراسرکشور نیز دربرابر این فتنه گران ساکت نخواهند بود.
وی گفت: طبق قانون اساسی،توهین به مقامات عالی رتبه نظام اعم از مقام معظم رهبری و رییس جمهوری جرم است و دستگاه قضایی باید با اهانت کنندگان قاطعانه برخورد کند.
بی ریا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جذب حداکثری و دفع حداقلی گفت: در این زمینه باید عده ای به ارشاد افراد حتی خواص بپردازند و به آنها گوشزد کنند که دشمنان چگونه از آنها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب سوء استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: امروز برای برخی از مردم این سئوال مطرح است که چرا برخی خواص در برابر اهانت به انقلاب سکوت و گاهی با توهین کنندگان همراهی می کنند.
وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید سعه صدر داشته باشند ولی عده ای ماهیت خود را نشان داده و هر روز به بهانه ای ، یکی از مقدسات را مورد هجمه قرار می دهند.
بی ریا ادامه داد: مردم باید دراین شرایط حساس هوشیاری خود را حفظ کنند و اگر لازم باشد به صورت مستدل و منطقی به آنها پاسخ دهند.
مشاور رییس جمهور با تقدیر از حضور مردم قم در صحنه بعد از تشییع جنازه آیت الله منتظری گفت: در قم وقتی چنین ساختارشکنی رخ داد ، مردم از آن روز تاکنون چند بار با حضور در صحنه و برپایی راهپیمایی آن را محکوم کرده اند و در سایر شهرها نیز باید چنین باشد.
بی ریا ادامه داد : مردم انقلابی، نظام و مقام معظم رهبری را دوست دارند و در صحنه های مختلف این عشق و علاقه خود را اثبات کرده اند.
وی اظهار داشت: ملت ایران در مقابله با این جنگ نرم باید وحدت خود را حفظ و نقشه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

 

 


نوشته شده در دوشنبه 88/10/7ساعت 11:21 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak