سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

چال
گفت: رسانه های آمریکایی و اسرائیلی بدجوری از شکست فتنه عصبانی هستند و در مقاله ها و مصاحبه های خود، آرام بودن تهران در روزهای 22 و 25 خرداد را نشانه مرگ سبزها می دانند.
گفتم: حیوونکی ها حق دارند! آنهمه پول خرج کرده اند و همه رسانه های خود را بسیج کرده بودند و ستون پنجم پنهان خود را به صحنه آورده و جزغاله کرده اند و حالا باید دوتا توی سر خودشون بزنند و چهارتا توی سر سران فتنه.
گفت: یکی از روزنامه های آمریکایی نوشته است جنبش سبز به یک شوک نیاز دارد!
گفتم: شخصی یک یابوی تنبل داشت، حیوان را به مکانیکی برد و گفت؛ این یابو فقط میخوره و میخوابه، ببین چه عیبی داره؟ مکانیک یابو رو برد روی چال و بعد با پرس برقی یک شوک به زیر شکمش داد. حیوون رم کردو پا به فرار گذاشت. صاحب یابو گفت؛ تو که حیوون رو رم دادی، حالا چطوری بگیرمش. مکانیک به شاگردش گفت؛ غلومی! ایشون رو هم ببر روی چال!

سوسک
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: زهرا رهنورد در مصاحبه با یک روزنامه اروپایی گفته است؛ «من برای چوبه دار آماده ام»!
گفت: به قول یکی از اصلاح طلبان فراری؛ «این پیرزن بچه های مردم را فرستاده آب خنک بخورند و خودش بدون آب پرتقال و مخلوط شیر و نارگیل و عسل صبحانه نمی خورد».
گفتم: حالا مگر او سر پیاز است یا ته پیاز که پز می دهد؛ «برای چوبه دار آماده ام»؟!
گفت: خواسته خودش را مهم جلوه بدهد. اینجور آدما به دار احتیاج ندارند، اگر آب پرتقال را از صبحانه اش حذف کنند، روزی صد مرتبه تعظیم می کند!
گفتم: پیرزنی که خیلی از سوسک می ترسید وارد آشپزخونه شد و دید یک سوسک طاقباز کف آشپزخونه افتاده و داره دست و پا می زنه، با جیغ وداد شوهرشو صدا کرد و گفت؛ یه دمپایی بزن بکشش، شوهرش گفت؛ چرا خانم؟! این حیوون زبون بسته از کارهای تو خنده اش گرفته و داره غش و ریسه میره!!

شیر یا خط
گفت: بیانیه مشترک کروبی و موسوی برای لغو راهپیمایی 22 خرداد، با موافقت ها و مخالفت های گروه های ضدانقلاب حامی فتنه روبرو شده است.
گفتم: حیوونکی ها بیرون گود نشسته اند و می گویند لنگش کن! آخر سران فتنه با چه زبانی بگویند که بابا! هیچکس نمی آید و آبرومندانه تر این بود که خودمان لغو کنیم.
گفت: یکی از این گروه های ضدانقلاب خطاب به سران فتنه نوشته است باید فکر می کردید و طرح می دادید!
گفتم: سران فتنه اگر فکر و عقل داشتند که دنبال اسرائیل و آمریکا و چندتا گروه ضدانقلاب اجق وجق راه نمی افتادند.
گفت: یکی دیگر از گروه های ضدانقلاب خارجه نشین گفته است احتمالا موسوی و کروبی به جای فکر کردن، شیر یا خط انداخته اند.
گفتم: این یکی مثل این که بفهمی نفهمی نیم مثقال عقل داره! و متوجه شده که اصل ماجرا ترس از نداشتن هوادار بوده... یارو که خیلی ادعای شجاعت می کرد، برای انجام کاری «شیر یا خط» انداخت، وقتی دید شیر اومده، از ترس فرار کرد!

تریاک
گفت: تعدادی از ضد انقلابیون فراری و پناهنده به آمریکا و انگلیس در جلسه ای که دولت فرانسه برای حمایت از سران فتنه در پاریس تشکیل داده بود شرکت کردند.
گفتم: خب! که چی؟ هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
گفت: در این جلسه پیام اوباما رئیس جمهور آمریکا قرائت شد و «برنارد هانری لوی» که به خاطر حمایت از اسرائیل در قتل عام مردم غزه و حمله به ناوگان آزادی حتی مورد اعتراض لوموند هم قرار گرفته بود سخنرانی کرد.
گفتم: چه عیبی داره؟ لایق دیگ چغندره!
گفت: علیرضا نوری زاده، که جاسوسی خود برای اسرائیل را انکار نمی کند هم در این جلسه برای سبزهای فراری سخنرانی کرده است.
گفتم: باز هم سران فتنه و عوامل آنها می توانند وابستگی خود به اسرائیل را انکار کنند؟
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یارو می گفت؛ این چه حرف مزخرفیه که میگن تریاک آدم رو معتاد می کنه، من الان 25 ساله که دارم هر روز یک لول تریاک می کشم ولی هنوز معتاد نشده ام!!


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:25 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak