سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

توبه نامه عضو دوزیست حزب مشارکت و سازمان مجاهدین از اصول خط امام با استقبال مخالفان انقلاب مواجه شد.
سایت خودنویس در این زمینه، اعترافات تاج زاده را اتفاق بسیار بزرگ توصیف کرد و نوشت: این اتفاق آن قدر مهم است که بسیاری از چپ های حکومتی هنوز نتوانسته اند واکنش مناسبی نشان بدهند. تاج زاده عملاً بدون اینکه تحت فشار حکومت بوده باشد اعترافی کرده که از نظر بسیاری از چپ ها ]اصلاح طلبان[ بدون مورد بوده است. اعترافات او انتظار از سران اصلاح طلبان را بالاتر خواهد برد. موسوی و کروبی از این به بعد براساس موقعیت خود نسبت به اعترافات تاج زاده سنجیده خواهند شد. همه به موسوی نخست وزیر امام خواهند گفت تو نخست وزیر بودی، ]اما[ تاج زاده ای که آن روزگار مدیر جوانی بود اعتراف کرد. آیا حق این است؟
ارگان گروهک فدائیان خلق (اخبار روز) هم با استقبال از حمله تاج زاده به عملکرد دوران حیات امام در پوشش تظاهر به وفاداری به امام، از تاج زاده خواست اعدام سران رژیم پهلوی و کسانی چون امیر عباس هویدا را محکوم کند و نیز برخورد نظام با گروهک های مسلح نظیر فدائیان خلق را محکوم نماید یا علیه رد صلاحیت نامزدهای مجاهدین خلق ]تروریست های منافق[ در اوایل انقلاب موضع بگیرد.
تاج زاده در نامه خود برخورد با کودتای نوژه و سیدکاظم شریعتمداری و نیز گروهک های نهضت آزادی و سایر گروهک های وابسته را مورد حمله قرار داده بود حال آن که امام با وجود بردباری و مهلت دادن به جریان های منافق، خود پیشاهنگ مقابله با جنایت های منافقین بود.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:24 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak