سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

عضو متواری فراکسیون مشارکت در مجلس ششم در واکنشی پرتناقض، ارتباط با گروهک تروریستی منافقین را انکار کرد.
حقیقت جو در واکنش به گزارش وزارت اطلاعات در این زمینه ضمن انکار ارتباط با منافقین خبر داد: چند روز پس از استعفا از نمایندگی مجلس ششم آقایی که خود را پروفسور سمیعی و استاد شیمی یکی از دانشگاههای آلمان معرفی کرد با من تماس گرفت و برای سخنرانی در آلمان دعوت کرد. اما از آنجا که یک روز بعد از استعفا از نمایندگی بصورت غیرقانونی به مدت یک سال ممنوع الخروج شده بودم، بی آنکه بخواهم از کم و کیف مدعوین مطلع شوم با اشاره به موضوع ممنوع الخروجی از پذیرش دعوت صرف نظر کردم و از آن تاریخ هیچ نوع ارتباطی نیز وجود نداشته است. در بهار 1385، خانمی از نمایندگان وزارت اطلاعات در مجلس، من را برای جلسه ای در وزارت اطلاعات دعوت کرد. در آن جلسه، کارشناسان وزارت به من اطلاع دادند که پروفسور سمیعی، اسم پوششی یکی از وابستگان سازمان مجاهدین است.
حقیقت جو که در آن سالها از فعالان آشوب های خیابانی و در ارتباط با پدران معنوی منافقین- نهضت آزادی- بود توضیح نداد که به خاطر کدام خیانت ها مورد توجه سازمان مجاهدین (گروهک تروریستی منافقین) قرار گرفته است.
حقیقت جو همچنین در حالی که نقش خود را در مدیریت سایت جرس (وابسته به مهاجرانی) انکار می کرد اذعان کرد در راه اندازی این سایت همکاری داشته و مدتی عضو شورای سیاستگذاری آن بوده است. حقیقت جو همچنین اذعان کرد همسرش (محمد تهوری) یکی از گردانندگان جرس بوده اما بعدها جدا شده است.
این عضو فراری فراکسیون مشارکت که هم اینک در خدمت نهادهای صهیونیستی و نومحافظه کار آمریکایی قرار دارد مجددا هرگونه ارتباط با سازمان مجاهدین (منافقین) را تکذیب کرد حال آن که در یکی از سخنرانی های خود در جمع ضدانقلاب مقیم آمریکا «سلطنت طلب ها» و «سازمان مجاهدین» را در پوشش جنبش سبز دعوت به همکاری و ائتلاف کرده بود. وی بعدها مدعی شد منظورش از مجاهدین، مجاهدین انقلاب بوده اند نه گروهک منافقین. این در حالی بود که در میان مخاطبان وی اعضای سازمان مجاهدین (انقلاب) حضور نداشتند بلکه منافقین بودند و از سوی دیگر جرم همکاری با سلطنت طلبان و نهادهای صهیونیستی و نومحافظه کار ضد ایرانی کم از همکاری با منافقین نیست.
سخنان حقیقت جو مصداق کسی است که می گفت من 15 سال است روزانه چند نخود تریاک مصرف می کنم اما خدا رو شکر هنوز معتاد نشده ام!


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:23 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak