سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

حرف آخر
گفت: سران فتنه گفته اند قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران به خاطر سرسختی نظام و اصرار بر ادامه غنی سازی اورانیوم صادر شده است.
گفتم: سران فتنه باید هم از اربابان آمریکایی و اسرائیلی و اروپایی خود دفاع کنند.
گفت: اتفاقا مقامات آمریکایی و اسرائیلی و اروپایی با صراحت اعلام کرده اند که هدف اصلی این قطعنامه، حمایت از فتنه گران و آشوبگران داخلی است.
گفتم: چه عرض کنم؟! همین فتنه گران در تبلیغات انتخاباتی خود رجز می خواندند و می گفتند، اگر نامزد ما پیروز شود، دیگر قطعنامه ای علیه ایران صادر نخواهد شد.
گفت: خب! معلوم است که آمریکا و متحدانش با کسانی که در مقابل باج خواهی آنها سر تعظیم فرود می آورند و کاسه لیسی می کنند، کاری ندارند.
گفتم: یارو می گفت هر وقت با یکی از گردن کلفت ها و باج بگیرهای محل دعوا می کنم و کلاهمان توی هم می رود، حرف آخر را من می زنم! پرسیدند، چطور مگر؟ چه می گویی؟ و یارو بادی به غبغب انداخت و گفت؛ می گویم غلط کردم!

 

هیچی
گفت: کروبی و موسوی اطلاعیه مشترکی داده و اعلام کرده اند که چون وزارت کشور به آنها برای 22 خرداد مجوز راهپیمایی نداده است، در آن روز راهپیمایی ندارند!
گفتم: مگر برای آشوب های قبلی مجوز گرفته بودند که برای 22 خرداد دنبال مجوز رفته اند؟
گفت: می دانستند که هیچکس نمی آید، ندادن مجوز را بهانه کرده اند که بیشتر از این آبروریزی نشود و کسی نداند که دیگر هواداری برای آنها باقی نمانده است.
گفتم: این را که همه می دانند، مگر طی چند ماه گذشته با آنهمه رجز که خوانده بودند کسی به خیابان آمده بود که این دفعه بیاید.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یارو به یکی از دوستانش گفت؛ فلان جعبه را به خانه من بیاور. دوستش پرسید چقدر مزد می دهی؟ یارو گفت؛ هیچی! و رفیقش به خیال آن که هیچی هم یک مبلغی است جعبه سنگین را حمل کرد و بعد گفت؛ حالا همان هیچی را بده. یارو گفت؛ آن فرش را کنار بزن و بعد پرسید، زیر فرش چیست؟ طرف جواب داد؛ هیچی! یارو گفت؛ همان را بردار و برو!

کفگیر
گفت: گروههای مدعی اصلاحات از وزارت کشور برای 22 خرداد درخواست مجوز راهپیمایی کرده اند!
گفتم: باید از اسرائیل برای راهپیمایی در یکی از خیابان های تل آویو درخواست مجوز کنند.
گفت: حالا اگر وزارت کشور به آنها مجوز بدهد چه کسانی قرار است راهپیمایی کنند؟! مگر ته بساط فتنه غیر از منافقین و بهایی ها کسی باقی مانده است؟
گفتم: ولی یک خبر موثق حاکی از آن است که درخواست مجوز آنها با اطلاع از مخالفت وزارت کشور تهیه شده تا بعداً اعلام کنند، چون مجوز ندادند کسی نیامده است.
گفت: اتفاقاً سران فتنه در نشست مشترک خود همین نگرانی را مطرح کرده و گفته اند اگر مجوز دادند چه خاکی بر سرمان بریزیم و از کجا هوادار بیاوریم!
گفتم: کاش به آنها مجوز بدهند تا معلوم شود چند مرده حلاجند!
گفت: در آن صورت با پررویی توجیه می کنند که هواداران ما در خانه هایشان تظاهرات کردند!!
گفتم: یارو چند تا میهمان داشت و پشت سر هم به آشپزخانه می رفت و به همسرش اصرار می کرد غذا را آماده کند. همسرش که عصبانی شده بود با کفگیر محکم پس کله او زد و یارو هنگام شام دمغ نشسته بود، میهمان ها گفتند؛ شما هم چیزی میل بفرمائید! و یارو جواب داد؛ شما بفرمائید! بنده پیش پای شما در آشپزخانه یک کفگیر خورده ام!!

اشتباه
گفت: سایت جرس وابسته به خاتمی و موسوی و کروبی که توسط مهاجرانی و کدیور و سروش و زیر نظر مستقیم دولت انگلیس اداره می شود، نوشته که کیهان از این سایت خیلی عصبانی است!
گفتم: حیوونکی ها می خواهند از این طریق خودشان را برای دولت انگلیس مهم جلوه دهند. احتمالا انگلیس یونجه درازگوش تروا را کم کرده.
گفت: اتفاقا، از این که کیهان به ناکامی آنها در عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و گردانندگان این سایت را بی عرضه نامیده است حسابی عصبانی هستند.
گفتم: باید از این حیوونکی ها پرسید اگر کیهان از دست شما عصبانی است که باید دلتان خنک شده باشد! پس چرا به کیهان فحش می دهید؟!
گفت: چه عرض کنم؟! یکی از گردانندگان سایت هم گفته است مطالب کیهان ما را در تحلیل به اشتباه انداخته است.
گفتم: خب! این شد یک چیزی! یارو با فریاد سوختم سوختم از دستشویی اومد بیرون، رفقایش پرسیدند چی شده؟ و یارو در حالی که مثل اسپند روی آتش بالا و پائین می پرید گفت؛ کدوم یکی از شما علامت قرمز و آبی شیر دستشویی رو عوض کرده بودید؟!

شاخ
گفت: یک سایت وابسته به سلطنت طلب ها نوشته است؛ ائتلاف اصلاح طلبان با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و بهایی ها و سلطنت طلب ها و مارکسیست ها به هیچوجه تعجب آور نیست.
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: منظور سایت مورد اشاره آن است که همه این گروههای داخلی و خارجی علیه جمهوری اسلامی با هم ائتلاف کرده اند و از آنجا که تمامی آنها در این نقطه اشتراک نظر دارند، نباید ائتلاف آنها را تعجب آور دانست.
گفتم: خب! ما هم که تعجب نمی کنیم چون همه آنها را از یک قماش می دانیم که بخشی از اعضای خل و چل سازمان های موساد و سیا را تشکیل می دهند.
گفت: این سایت نوشته که هرچه فکر می کنیم جایی برای تعجب نمی بینیم!
گفتم: به شخصی گفتند دست روی سرت بمال! چیزی احساس نمی کنی؟ خب! تعجب نکن، چون بعضی از گاوها شاخ ندارند!


نوشته شده در یکشنبه 89/3/23ساعت 7:19 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak