سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

روابط عمومی دفتر هاشمی رفسنجانی بر تقلب وزارت کشور دولت خاتمی در انتخابات مجلس ششم تاکید کرد.
هاشمی رفسنجانی در آن انتخابات از حوزه انتخابیه تهران شرکت کرده بود و اصلاح طلبان حاکم با نگرانی از حضور وی در مجلس ششم و احتمالا تصدی ریاست آن، در کنار بستن اتهام عالیجناب سرخپوش قتل های زنجیره ای به هاشمی، در آراء مردم نیز دست بردند و او را از حضور در مجلس بازداشتند.
مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وقت وزارت کشور همان زمان به اتهام تقلب و دستکاری در آرای مردم تهران محاکمه و محکوم شد.
دفتر هاشمی رفسنجانی که به یک مقاله منتشره در روزنامه وطن امروز پاسخ می داد، تصریح کرد: «با شمارش مجدد 20 درصد صندوق ها در حوزه انتخابیه تهران که توسط شورای نگهبان انجام گرفت، آیت الله هاشمی رفسنجانی از رتبه سی ام به نوزدهم رسید و آن آبروریزی داشت اساس انتخابات را زیر سوال می برد».
این اقدام اصلاح طلبان در واقع تلافی معکوس لطف هاشمی به آنان در انتخابات سال 76 بود که هشدار وی در نمازجمعه درباره مراقبت از تقلب عملاً به نفع خاتمی و بر علیه ناطق نوری تمام شده بود. 2 سال پس از آن خطبه جمعه، وزارت کشور خاتمی اقدام مطبوعات زنجیره ای در هجمه به هاشمی را با دستکاری در آراء هاشمی جبران کرد!
آنچه در توضیح دفتر آقای هاشمی مسکوت مانده حضور و همراهی بعدی مهدی هاشمی با عناصر افراطی مدعی اصلاحات -نظیر تاج زاده و...- در پروژه جعلی و فریبکارانه القای تقلب و «صیانت از آرا» در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است. در واقع این بار هم امثال تاج زاده نقش سنتی خود را در تقلب، و مقابله با جمهوریت و رأی مردم ایفا می کردند با این تفاوت که طیفی از کارگزاران و امثال مهدی هاشمی هم با آنها همراه شده بودند تا نگذارند رأی 5/24 میلیونی مردم به کرسی بنشیند ولو با اطلاع از سابقه بد و خیانت آلود طیفی از مدعیان اصلاحات.
اما نکته جالب در این میان اظهارات چند روز پیش مهدی کروبی نامزد ورشکسته به تقصیر انتخابات سال 88 است که ادعا کرد در تمام انتخابات پس از سال 68 - که از جمله توسط دولت های هاشمی و خاتمی برگزار شد- تقلب صورت گرفته است. کروبی چند روز قبل از انتخابات سال گذشته نیز نامه ای گلایه آمیز به هاشمی نوشت حاکی از اینکه برخی اطرافیان وی رعایت بیطرفی را در میان دو نامزد اصلاح طلبان نمی کنند و ضمن تبلیغ علیه کروبی، انصراف وی از رقابت را القا می کنند.


نوشته شده در یکشنبه 89/3/23ساعت 7:17 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak