سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

شبکه رسانه ای فتنه سبز برای احیای این جریان مرده مجددا فعال شد.
این شبکه دو طیف را شامل می شود یک طیف نزدیک به هسته فتنه گران که سایت هایی مانند جرس، کلمه، پارلمان نیوز، خبرگزاری ایلنا و جماران نیوز را شامل می شود و برخی ملزومات جنجال در آن فراهم می شود و طیف دوم که در پیوند با طیف اول قرار دارند و به پژواک و بازنشر محصولات طیف اول می پردازند. طیف دوم شبکه وسیعی از رسانه های ضدانقلاب و بیگانه را شامل می شود.
طیف اول شبکه مذکور دور تازه تحرکات خود را طی دو روز گذشته به بهانه اعتراض شرکت کنندگان مراسم سالگرد رحلت حضرت امام به مواضع سیدحسن خمینی آغاز کرد و کوشید مواضعی را از کسانی چون صانعی، بیات، گروه موسوم به مجمع مدرسین، موسوی، کروبی و برخی اعضای اقلیت مجلس جمع آوری کند و شکل و شمایلی به سازمان از هم پاشیده فتنه بدهد. نکته جالب در این میان این است که ساعاتی پیش از اینکه مواضع مذکور یکی پس از دیگری توسط شبکه مورد بحث منتشر شود، سایت جرس (از مبدا لندن) خبر داد که گروهی با حضور در خانه آقایان صانعی، بیات و دستغیب خواستار عکس العمل آنها نسبت به بی حرمتی علیه سیدحسن خمینی شده اند.
سایت جرس همچنین در گزارش خود خبر داده بود که مجمع روحانیون و مجمع مدرسین نیز قرار است مواضعی اتخاذ کنند که اتفاقا عملی هم شد و مجمع جعلی مدرسین به انضمام برخی اعضای مجمع روحانیون و حزب مشارکت به موضع گیری هماهنگ پرداختند. جرس در پایان گزارش پریروز خود مدعی شده بود سیدحسن ادامه امام خمینی پاریس است(!)
این در حالی است که برخی گردانندگان جرس پیش از این بارها تا مرز انکار امام زمان(عج) و حمله به مواضع انقلابی حضرت امام خمینی پیش رفته و مهاجرانی مدیر اصلی جرس با حضور در انستیتو واشنگتن (وابسته به لابی صهیونیستی) علیه جمهوری اسلامی سخنرانی کرده بود.
استفاده ابزاری از کسانی چون صانعی در بازی همیشگی فتنه گران در حالی است که وی رسما از سوی رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به عنوان تنها مجتهد واقعی و نوگرا در کنار منتظری معرفی شده بود.
شایان ذکر است اعتراض مردمی به سیدحسن خمینی پس از آن شدت گرفت که وی به بهانه مراسم عروسی پسر دبیر کل حزب مشارکت، در کنار موسوی و کروبی و خاتمی عکس یادگاری گرفت در حالی که مواضع این عده در طرح دوستی با گروهک نهضت آزادی و منتظری و باند نفاق مهدی هاشمی، و همچنین معارضه با جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، در تعارض کامل با سیره و مرام حضرت امام خمینی و حاج سیداحمد خمینی (رضوان الله تعالی علیهما) قرار گرفته بود. وی طی یک سال اخیر روابط خود با فتنه گران را حفظ کرده و متاسفانه بیت امام را بازیچه منافقین جدید کرده است. به همین دلیل هم جریان نفاق جدید و قدیم، به همان نسبت که علیه حضرت امام و میراث فکری و سیاسی آن حضرت عقده گشایی می کنند، متقابلا تظاهر به طرفداری از سیدحسن می نمایند. این روند عنادآمیز تا بدانجا پیش رفت که سایت صهیونیستی بالاترین چندی پیش از سیدحسن خواست مواضع امام و حاج سیداحمد آقا را تخطئه کند و پیشگام حمله به این بزرگواران باشد!
گفتنی است عصبانیت اخیر طیف داخلی شبکه عنکبوت از آن جهت است که با ماجرای حرم امام فهمیدند هواداران و دلباختگان میلیونی حضرت امام تکلیف خود را با جریان فتنه و حامیان آن در هر موقعیتی که باشند یکسره کرده اند و بنابراین امیدی به احیای فتنه نیست.


نوشته شده در دوشنبه 89/3/17ساعت 8:50 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak