سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

نماینده قم

 

استاندار قم گفت : بصیرت ، زیرکی و صبر انقلابی مردم مومن و همیشه در صحنه قم این بار نیز ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان ، توطئه گران را در دام خود گرفتار کرد.

 

به گزارش روزشنبه به نقل ازروابط عمومی استانداری ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پورضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم قم در راهپیمایی های اعلام انزجار از اقدامات زشت هتاکان به نظام و ولایت، گفت: این صحنه های حضور پرشور مردم قم بار دیگر چهره ولایت مدار مردم این شهر و هوشمندی و فراست انقلابی آنها را نشان داد.
استاندار قم با اشاره به تلاش جریان فتنه برای سوء استفاده از مراسم تشییع آیت الله منتظری ، گفت : تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری و بصیرت مردم قم توطئه فتنه گران را خنثی ساخت .
وی افزود : لطف الهی ، درایت و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری و هوشیاری وبیداری همیشه مردم قم در آن روز اجازه هر گونه اقدام ضد انقلابی را از توطئه گران سلب کرد.
وی در ادامه گفت: قم که بعنوان پایگاه اصلی نشر واشاعه فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) و مرکزعلمی وفکری جهان اسلام بویژه مذهب تشییع است ،یکبار دیگر ثابت کرد مردم ولایتمدار آن در مسیر اهل بیت (ع) بوده و هستند.
وی از قم بعنوان نقطه آغاز نهضت انقلاب اسلامی یاد کرد وافزود: به دلیل همین بن مایه ها و خصیصه های بارز ، موجی از بیداری دینی و احیاء مجدد اسلام در سال 41 ازقم آغاز وپیروزی این نهضت در 19دی سال 56 کلید خورد وتاکنون نیز مردم درتمام صحنه‌هایی که احساس کردند توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان متوجه انقلاب است ، ‌حضور موثر و چشمگیری داشته اند.

 


نوشته شده در شنبه 88/10/5ساعت 8:24 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak