سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

دو تن از بازیگران آلت دست فتنه صبح دیروز با هم ملاقات کردند.
اولین خبر درباره این ملاقات به جای اینکه از سوی سایت کلمه (وابسته به موسوی) یا سحام نیوز (متعلق به کروبی) منتشر شود، مقارن ظهر دیروز توسط یکی از سایت های وابسته به گروهک نهضت آزادی (میزان نیوز) منتشر شد. پیشدستی میزان نیوز در انتشار خبر ملاقات کروبی و موسوی به روشنی از مدیریت بازیگران فتنه توسط گروهک هایی نظیر گروهک آمریکایی نهضت آزادی حکایت می کند. پیش از این هم برخی سایت های ضدانقلاب خارجی نظیر «جرس» نیز پیشدستی و دستپاچگی مشابهی را از خود به نمایش گذاشته بودند که معلوم می کند سران فتنه در اندرونی و خانه و محل کار خود از سوی یک حلقه سیاسی- رسانه ای بدنام مدیریت می شوند.
کروبی و موسوی در دیدار اخیر نیز به روال گذشته تلاش کردند آرمان های امام را زندانی و محصور توصیف کنند و خود را هنوز وفادار به امام جا بزنند. موسوی گفت: هم اکنون وضعیت کشور به گونه ای است که این افراد(؟) تصویر امام را نیز زندانی کرده اند. امام متعلق به همه ماست و متعلق به همه مردم است اما کاری که انجام شد این بود که یک عده ای مهندسی کردند و تصویری که خودشان می خواستند از امام بیرون دادند تا بتوانند سر قدرت بمانند که این یعنی حصر کردن امام.
کروبی هم گفته است: هم اکنون وضع امام و نامش را طوری محصور کرده اند که یک گروه خاص فقط می تواند درباره امام سخن بگوید.
به روال مواضع یک سال اخیر، خبر ملاقات و گفته های دیروز این دو بازیگر فتنه نیز بلافاصله پس از انتشار تبدیل به تیتر اول رسانه های ضدانقلاب آمریکایی و انگلیسی و هلندی و ... شد که لابد به خاطر شدت علاقه رسانه های استکباری به امام خمینی است!!
موسوی و کروبی در حالی مدعی داشتن تعلق و وفاداری به حضرت امام هستند که امام خمینی بارها و به صراحت فرموده بود روزی که دشمنان و مستکبران از ما تعریف کنند و کف بزنند، باید عزا بگیریم. حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عضو مستعفی مجمع روحانیون مبارز یکشنبه شب با اشاره به این شاخص صریح در کلام حضرت امام گفت منظور امام این است که اگر دشمنان از کسی تعریف کردند، آن شخص مرده است چون عزا را برای مرده می گیرند.
سران جبهه استکبار از اوباما و کلینتون گرفته تا شیمون پرز و سارکوزی بارها با ادبیات گوناگون عملکرد سران فتنه سبز را الهام بخش، شجاعانه، آزادیخواهانه و ضداستبدادی توصیف و از آنها حمایت صریح کرده اند. سران- بازیگران آلت دست- فتنه هم چنین ابتدا به صورت پنهانی و سپس علنی با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی مراوده برقرار کردند که آخرین آن ملاقات چند هفته پیش موسوی با برخی اعضای این گروهک بود ضمن اینکه موسوی و کروبی طی ماه های گذشته مدام به خانه های عناصر گروهکی سر زده اند و این در حالی است که حضرت امام شدیدترین مواضع و برائت ها را نسبت به همین گروهک به ویژه نهضت آزادی داشتند.


نوشته شده در سه شنبه 89/3/11ساعت 8:52 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak