سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

به دنبال انتشار اظهارات نماینده فراری مجلس ششم در جمع گروهک های سلطنت طلب و منافقین که از آنها دعوت به همکاری و اتحاد می کند، نامبرده به توجیه سخنان خود پرداخت.
سیمای جمهوری اسلامی در برنامه ای مستند و کوتاه سخنان حقیقت جو را که علناً از «سلطنت طلب ها » و «مجاهدین» اسم می برد و دعوت به همکاری می نمود، پخش کرد. به دنبال این اقدام روشنگرانه که ماهیت اصلاح طلبان نقابدار و مستخدمان فعلی نهادهای برانداز آمریکایی را روشن می کند،حقیقت جو واکنش نشان داد.
وی به سایت روزنت گفت: من باید این توضیح را بدهم که نکته ای که اتفاق افتاده بود، دعوا بر سر پرچم بود. این دعوا هم نه مربوط به شهر بوستون که مربوط به خیلی از شهرها بود. یعنی بعضی ها دوست داشتند با پرچم شیر و خورشید دراین برنامه ها حضور داشته باشند و الزاماً همراه داشتن این پرچم را به معنای سلطنت طلبی نمی دانستند. عده ای هم معتقد بودند این نماد سلطنت طلب هاست و نمی خواستند با پرچم آن ها در برنامه حاضر باشند. یعنی نمی خواستند این راه پیمایی سلطنت طلب ها تلقی شود. این مسئله واقعاً باعث دعوا شده بود. در آن جا بحث من اساساً این بود که بگذاریم نماد ما همان علامت سبز باشد. در آن جا گفتم که شاید بعضی از شما سلطنت طلب باشید و بعضی از مجاهدین و بعضی هم از مذهبی ها. این جا منظورم واقعاً مجاهدین انقلاب بود و نه مجاهدین خلق. چون در این صورت می گفتم مجاهدین خلق(!)
این توضیحات البته افتضاح قبلی را بیشتر می کند. هر چند که معلوم است در آن تجمع ضدانقلاب، خطاب او به منافقین و سلطنت طلبان است اما بر فرض که خطاب او به مجاهدین (انقلاب) هم باشد باید پرسید نسبت شما (عضو فراکسیون مشارکت)، مجاهدین (انقلاب) و سلطنت طلب ها چیست که از آنها دعوت به ائتلاف و همکاری می کنید. یعنی مجاهدین و مشارکت هم سلطنت طلب هستند یا سلطنت طلب ها از پهلوی های پالانی کوتاه آمده و طرفدار جمهوری شده اند یا اینکه سر هر دو طیف به آمریکا بند است؟!
این عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم همچنین به روزنت گفت: قانون اساسی باید عوض شود و رژیمی سکولار جایگزین شود. این اظهارات در حالی است که سران مشارکت و نامزد آنها- موسوی- برای ادامه فعالیت های منافقانه همچنان طرفدار جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن هستند.
شایان ذکر است حقیقت جو به خاطر خدمات ویژه اش برای حزب مشارکت در جریان اغتشاشات خیابانی، از دفتر تحکیم به فهرست مشارکت در انتخابات مجلس ششم راه پیدا کرد. او چند سال پیش به همراه همسر خود (تهوری) از کشور گریخت و در استخدام موسسه بد نام «کام آزادی» درآمد. وی از حامیان تحریم ایران توسط آمریکاست.
گروهک منافقین در آشوب های خیابانی سال 78 نیز دوشادوش مشارکت و مجاهدین (منافقین جدید) نقش آفرینی می کرد.


نوشته شده در دوشنبه 89/3/10ساعت 10:17 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak