سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یکی از عناصر ضدانقلاب فراری ضمن حمله به نامزد ندا آقاسلطان و کاسبی او به اسم جنبش سبز در تل آویو تاکید کرد مواضع صهیونیستی جنبش سبز باعث بدنامی این جریان در دنیا شده است.
محمدعلی اصفهانی که با برخی سایت های گروهکی نظیر اخبار روز و ایران گلوبال همکاری می کند، در وبلاگ خود نوشت: شعار نه غزه، نه لبنان ]جانم فدای ایران در تظاهرات روز قدس[ حاصلی نداشت جز ایجاد نفرت نسبت به اپوزیسیون سبز در میان مردم خاورمیانه و نیز تشدید بدبینی نزد بخش قابل توجهی از فرهیختگان سیاسی در سراسر دنیا، که به حق به عنوان جزئی از وجدان بیدار جهان معاصر شناخته می شوند، و به دلایلی که باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرد، نظر چندان مساعدی به جنبش ندارند و آن گونه که بایسته و شایسته است از آن حمایت نمی کنند. شبیه همین شعار بود ادعایی که بسیج و سپاه و لباس شخصی ها را عرب های از خارج آمده معرفی می کرد. بر زبان آورندگان آن شعار یا باورکنندگان این یاوه ها سوء نیتی نداشتند. سوء نیت را باید پیش مروجان آن شعار و این یاوه جست وجو کرد.
وی اضافه کرد: چند هفته پیش وقتی که کاسپین ماکان نامزد ندا آقاسلطان به اسرائیل رفت برخی گروه های سفله که در ارتباط با دستگاه تبلیغاتی اسرائیل و نیز تنی چند از کسانی که هیچ فرصتی را برای تقرب به قاتلان مردم فلسطین از دست نمی دهند با هدف خوش رقصی برای اسرائیل یا به منظور به دست آوردن نوعی ارباب و کارفرمای حامی، فرصتی به دست آوردند تا قروغربیله ای برای دولت اسرائیل بیایند و چشمک و چراغی به او بزنند و آبی از لب و لوچه فرو بریزند.
این منافق فراری بی آنکه از سرنوشت رسوا و مشابه چپ های استحاله شده و در خدمت آمریکا و انگلیس بپرسد، تصریح کرد رفتارها و شعارهایی از این دست شدیدا افکار عمومی جهان را بدگمان می کند.
پیش از این هم برخی سایت ها نظیر روزنت به نقل از همکار خود (مقیم لبنان) اذعان کرده بودند که مردم لبنان و مصر و فلسطین، به اپوزیسیون سبز به چشم مزدور آمریکا و اسرائیل نگاه می کنند.
شعار نه غزه نه لبنان ملهم از مواضع ضد انقلابی و ضد خط امامی کسانی چون موسوی و کروبی و برخی میدانداران فتنه بود که بارها و حتی در تبلیغات و مناظره های تلویزیونی تصریح کردند ماجرای اشغال فلسطین و مظلومیت ملت های لبنان و فلسطین به ما ربطی ندارد. این مواضع با استقبال شدید سران رژیم صهیونیستی و ستایش آنها از شجاعت سران فتنه مواجه شد.


نوشته شده در دوشنبه 89/3/10ساعت 10:16 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak