سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

علیزاده طباطبایی که وکالت سیدمحمد خاتمی و علیرضا بهشتی در شکایت آنها از کیهان را برعهده دارد، بی آن که به دروغ پردازی چند روز قبل خویش مبنی بر عدم حضور مدیر مسئول کیهان در جلسات تفهیم اتهام اشاره ای کند، طی مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا، سعی کرد اظهارات خلاف واقع خود را پس بگیرد.
علیزاده طباطبایی روز شنبه هفته گذشته در مصاحبه با ایلنا گفته بود «مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکنون به بهانه های مختلف از حضور در بازپرسی امتناع کرده است»! و افزوده بود «به همین دلیل در آخرین مراجعه به شعبه بازپرسی نهم درخواست جلب حسین شریعتمداری را کردم».
کیهان در پاسخ به این جوسازی که از سوی فتنه گران بی سابقه نبوده است به حضور پی درپی و حداقل هفته ای یک بار مدیر مسئول روزنامه در دادگاه برای تفهیم اتهام اشاره کرده و شریعتمداری نیز در دیدار نمایندگان اصولگرای مجلس از کیهان، ضمن اشاره به همین نکته گفته بود از آنجا که این سخن علیزاده طباطبایی اتهامی است که به خود او مربوط است قصد دارم از دادگاه درخواست کنم درباره هویت ایشان نیز مطالبی را به طور مستند ارائه کنم.
گفتنی است دروغ پراکنی آنهم از نوع شاخدار و سپس تکذیب ضمنی آن بدون اشاره به دروغی که قبلاً مطرح شده بود یکی از شگردهای متداول جریان فتنه است که مخصوصاً وقتی از ارائه دلیل عاجزند به این شگرد متمسک می شوند.


نوشته شده در چهارشنبه 89/3/5ساعت 10:59 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak