سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

ارگان رسمی سازمان سیا، کروبی و خاتمی و موسوی را سران جنبش جدایی مذهب از سیاست معرفی کرد.
رادیو فردا از قول علی کشتگر عضو گروهک سابقا مارکسیستی فدائیان خلق گفت: این آقایان هر کدام نقشی در جنبش دارند و اگر بخواهند نفوذ خود را حفظ کنند باید برخورد فعال داشته باشند و اظهار نظر بکنند. آنها باید دعوت به حضور در سالگرد 22 خرداد بکنند.
این عنصر گروهکی همچنین گفته است: مواضع آقایان تحت تأثیر خود جنبش قرار دارد که می خواهد مذهب و سیاست را جدا کند.
سایت صهیونیستی بالاترین هم از «دگردیسی موسوی» خبر داد و نوشت: روزهای اول موسوی، فقط حرف چارچوب نظام و قانون اساسی و یار امام و خودی و غیر خودی بود. اما پس از یکسال، موسوی راه خود را از این تفاسیر جدا ساخت و گفت که دیگر خودی و غیر خودی نداریم. راه آزادی سبز است و هر که برای آزادی تلاش می کند در جبهه سبز قرار دارد و دیگر مرزی برای جداسازی وجود ندارد. در این جنبش حزب اللهی و لائیک و سکولار و کمونیست و دیگران با هم متحدند.
بالاترین همچنین از فتنه گران خواست از یک مهره آلت دست گروهک رجوی (بنی صدر) و ظرفیت های (!؟) او هم استفاده کنند.
در همین حال گزارش ها حاکی است موسوی و کروبی اخیراً با هم ملاقات کرده و به یکدیگر دلداری داده اند. به گزارش کلمه، «در این جلسه تصمیم گرفته شد تا در صورت دادن مجوز راهپیمایی، در سطح ملی مردم به شرکت در راهپیمایی دعوت شوند و در غیر این صورت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با تنوع و تکثری که شبکه های اجتماعی دارند به صورت مسالمت آمیز جریان اطلاع رسانی صورت گیرد.
طبق این گزارش، «در این جلسه اذعان شد: متأسفانه برای وارونه نمایی آنچه در دهه اول انقلاب گذشته است صداهای بیگانه و صدای حاکمان هماهنگ عمل می کند که ضرورت دارد با توجه به در پیش بودن مناسبت 14 و 15 خرداد آگاهی بخشی صادقانه و بدون تعصب از دوران امام(ره) صورت گیرد.
این دو ورشکسته به تقصیر که در کنار ضد انقلابیگری حاد بدشان نمی آید گاهی هم دم از امام و انقلاب بزنند، هیچ توضیحی نداده اند که اگر رسانه های بیگانه را دشمن می پندارند، چرا همواره درصدر گزارش ها و تحلیل های ستایشگرانه همان ها قرار دارند و توسط این رسانه ها 24 ساعته تر و خشک می شوند.


نوشته شده در چهارشنبه 89/3/5ساعت 10:58 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak