سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سفارش
گفت: گروهک موسوم به ملی مذهبی به طور مشروط از بیانیه هسته ای تهران حمایت کرده است!
گفتم: مرد حسابی! این حیوونکی ها نه سر پیازند و نه ته پیاز. آخه مورچه خودش چی هست که کله پاچه اش باشه؟!
گفت: ملی مذهبی که هستند!
گفتم: اگر ملی بودند که در دوران جنگ برای اداره استخبارات ارتش صدام جاسوسی نمی کردند و اگر مذهبی بودند که با اسرائیل فالوده نمی خوردند!
گفت: ولی خودشون ادعا می کنند که نقش مأثری در مسائل کشور دارند!
گفتم: یارو می گفت من با یکی از سیاستمداران برجسته مذاکره و او به من سفارش مهمی کرده است. پرسیدند چه سفارشی؟! گفت؛ یک روز بیرون اتاق جلسه ایستاده بودم که آن سیاستمدار معروف مرا دید و با دو لب خودش به من گفت؛ برو گمشو مرتیکه! دیگه اینجا پیدات نشه!

عجب نفسی؟!
گفت: چه خبر؟!
گفتم: به نوشته سایت وزارت خارجه اسرائیل، در تل آویو مراسمی به یاد ندا آقا سلطان و با حضور شخصی به نام کاسپین ماکان که خود را نامزد او معرفی می کند، برپا شده است.
گفت: کاسپین ماکان که مطابق اسناد موجود به همکاری با آرش حجازی در قتل ندا آقاسلطان متهم است و بعد از قتل او هر دو به انگلیس فرار کرده اند.
گفتم: حالا با رفتن ماکان به اسرائیل و ملاقات با شیمون پرز و مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی معلوم شده که قتل ندا آقاسلطان پروژه مشترک اسرائیل و انگلیس بوده است.
گفت: در این جلسه از سران فتنه به عنوان قهرمانان آزادی یاد شد! و منوشه امیر مدیر رادیو اسرائیل آرزو کرد، بی تحرکی سران فتنه به خاطر تجدید نفس باشد!
گفتم: یارو کنار دریا نشسته بود و پشت سرهم می گفت؛ ای ول! بابا دست مریزاد! جداً که قهرمان واقعی هستی! از او پرسیدند چی میگی؟ با کی حرف می زنی؟ یارو گفت؛ رفیقم رو میگم، عجب نفسی داره! الان دو ساعته که رفته زیر آب و هنوز بالا نیومده!

 

صدای گاو
گفت: بعد از شکست فتنه، گروههای ضدانقلاب حامی سران فتنه بدجوری به جان هم افتاده و هر کدامشان اسناد وابستگی دیگری را لو می دهند.
گفتم: حیوونکی ها...!!
گفت: در جریان این درگیری خودشان اعتراف کرده اند که از سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل برای حمایت از موسوی و خاتمی و کروبی پول می گرفته اند.
گفتم: این که از اول هم معلوم بود... خب! دیگه چی؟!
گفت: یکی از همین گروهها در سایت خود خطاب به 5 نفر گرداننده سایت جرس نوشته است؛ اسرائیلی ها به اندازه ای شکم شما را پرکرده اند که از خود نتانیاهو و شیمون پرز هم بیشتر برای آنها یقه چاک می کنید.
گفتم: راست میگه... یک جایی مسابقه تقلید صدای گاو گذاشته بودند خود گاو نفر ششم شد!


نوشته شده در یکشنبه 89/3/2ساعت 10:36 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak