سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سلطنت طلب فراری و نامزد گروهک تروریستی منافقین برای جایزه صلح نوبل، یکبار دیگر ننگ نوکری و خیانت را به جان خرید و این بار از مقامات دولتی آلمان پول دریافت کرد.
به گزارش شبکه دولتی دویچه وله، عبادی مبلغ 10 هزار یورو را تحت عنوان جایزه دموکراسی و از ورنر هویر معاون وزیر خارجه و اریک تبرمان رئیس شبکه دویچه وله و نیز آرمین لاشت وزیر ایالت نوردراین وستفالین «در امور جذب بیگانگان» دریافت کرد. عبادی همچنین متن دیکته شده ای از سوی دولت آلمان را با محتوای نقض حقوق بشر در ایران، حمله به نظام دینی جمهوری اسلامی تحت عنوان اختناق و استبداد را قرائت کرد.
عبادی از زمان دولت اصلاحات و پس از انجام خیانت های متعدد از کشور گریخت و با مشورت کسانی چون کروبی و خاتمی مطلع شد که نباید به کشور بازگردد! اما معاون وزیر خارجه آلمان به هنگام دادن پول به وی مدعی شد: شهامت شما مرا به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. شما هرگز به میدان مبارزه پشت نکردید. من از این بابت از شما متشکرم.
پول های اعطایی از سوی دولت های غربی - آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان- به عناصر نوکرمآب در واقع پول های آغشته به خون شهروندان ایرانی است که طی عملیات های گوناگون ترور و آشوب - با هدایت سرویس های جاسوسی خارجی- در ایران جان باختند. سرویس های جاسوسی غربی از اهدای علنی پول به مهره های سوخته، به عنوان طعمه سرقلاب برای به دام انداختن مهره های جدید استفاده می کنند و این در حالی است که از میان صدها عنصر فریب خورده و جذب سرویس های جاسوسی شده تنها یکی به آب و نان می رسد و 99 درصد آنها بی آنکه کوچک ترین مواجبی بگیرند، مجبور به بیگاری سیاسی می شوند که بیگاری های امثال عبادی نزد آن بیگاری ها، هیچ است.


نوشته شده در یکشنبه 89/3/2ساعت 10:34 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak