سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

فندک

گفت: وزیر ارشاد دولت خاتمی که به انگلیس پناهنده شده و «اتاق فکر فتنه سبز» را تشکیل داده و...
گفتم: اخیراً با لابی صهیونیست ها ملاقات داشته، جدیداً بهاءالله صداش می کنند و... این چیزها رو که همه می دونند، بگو تازه چیکار کرده؟
گفت: اخیراً به گروه های ضد انقلاب حامی سران فتنه توصیه کرده که خیلی آشکارا به اسلام حمله نکنند چون مردم متوجه می شوند که آنها با اسلام و خدا و پیغمبر مخالفند و همین باعث ریزش بیشتر نیروها می شود.
گفتم: خود بهاءالله که از همه آنها بیشتر به اسلام حمله کرده و ماهیت خودش رو نشون داده.
گفت: با این حال، گفته که فضا برای یورش مردم به حامیان فتنه خیلی آمادگی داره و باید مواظب بود.
گفتم: یارو وارد خونه اش شد، احساس کرد که بوی گاز میاد و فهمید که گاز همه خونه رو پر کرده، به بچه هاش گفت؛ مواظب باشید، کبریت روشن نکنید، من خودم فندک دارم!!

 

دیوانه ها
گفت: یکی از ضدانقلابیون فراری که از چند سال قبل به آمریکا پناهنده شده خطاب به فتنه گران داخلی گفته است در ایران بمانید و به خارج از کشور نیایید.
گفتم: چرا؟!
گفت: این ضدانقلاب فراری خطاب به آنها می گوید بعد از پناهنده شدن فقط چندماه از شما کار می کشند و بعد به کلی فراموش می شوید و هیچ کاری از دستتان برنمی آید.
گفتم: حیوونکی ها به چه بدبختی و فلاکتی افتاده اند.
گفت: ضدانقلاب مورد اشاره نوشته است که خروج ضدانقلابیون داخلی از کشور به نفع جمهوری اسلامی ایران است.
گفتم: حرف حساب زده... می گویند تعدادی دیوانه زنجیری را با هواپیما به شهر دیگری منتقل می کردند. دیوانه ها با لگدپرانی به یکدیگر تعادل هواپیما را برهم زده بودند و خلبان به مهماندار گفت، یک کاری بکن. چند دقیقه بعد دیگر خبری از آن سر و صداها نبود. خلبان از مهماندار پرسید؛ چه کردی؟ و مهماندار گفت؛ هیچی! در هواپیما را باز کردم و به آنها گفتم بروید توی حیاط هوا بخورید!


نوشته شده در سه شنبه 89/2/28ساعت 11:8 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak