سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رئیس گروهک ملی- مذهبی در نامه ای به گروهک های مقیم خارج کشور خواستار توقف روند رادیکالیزه کردن جریان مواجهه با جمهوری اسلامی شد.
عزت سحابی از عناصر نزدیک به نهضت آزادی در نامه خود نسبت به شبیه سازی آشوب های سال گذشته با شرایط سال 57 هشدار داد و نوشت: انقلاب در ایران شدنی نیست. اما باعث می شود مراجع، روحانیون و چهره های اصولگرای منتقد دولت به ناچار به سمت جریان حاکم رانده شوند و در سوی دیگر به انسجام جنبش سبز آسیب می زند.
وی همچنین در گفت وگو با یکی از رسانه های ضدانقلاب خواستار کم کردن شیب انتقاد و اعتراض از سوی اپوزیسیون و دور کردن فکر پیروزی کوتاه مدت از ذهن خود شد. این ضدانقلاب متظاهر به مبارزه قانونی تصریح کرد: ما یک بار انقلاب کردیم و خیر و برکتی ندیدیم و کشور ظرفیت دوبار انقلاب را ندارد.
وی که 80 سال سن دارد در عین حال خواستار فشار برای کنار زدن احمدی نژاد به عنوان عقب نشینی حاکمیت شد اما گفت: ما چند روز پیش با آقای موسوی ملاقات داشتیم ایشان هم می گفت نباید انتظار داشته باشیم مسائل در همین سال 89 حل شود(!). باید شیب اعتراض را کمتر کنیم.
سحابی همچنین با ادبیاتی آمریکایی و انگلیسی گفت: ایران در بحث انرژی هسته ای باید از بحث غنی سازی عدول کند. غنی سازی را آژانس و اوباما هم تاکید کرده اند که حق ایران است. منتهی چون ایران در گذشته کارهایی کرده و مخفی کاری هایی]؟![ کرده، دنیا به ایران اعتماد ندارد!
این عضو گروهک ملی- مذهبی پیام تبریک نوروز در سال گذشته را نشانه حسن نیت اوباما توصیف کرد و با کتمان دشمنی های یک ساله اخیر وی علیه ملت ایران مدعی شد رفتار قرآنی این نیست که اگر کسی دستش را به طرف ما دراز کرد تا دست به ما بدهد، آن را رد کنیم، به او فحش بدهیم و بگوییم تو دروغگویی.
این سخنان در حالی است که سحابی بهتر از هرکس می داند اوباما در 15ماهه زمامداری اش مکررا تحریم های ضدایرانی را تمدید و حتی وزیر خزانه داری وی پیگیر افزایش تحریم ها بوده است. همچنین اوباما علنا ایران را تهدید به حمله اتمی کرد و رویه بوش را در فشار و تهدید در پیش گرفت و در جریان اغتشاشات نیز در جانب گروهک های محارب ایستاد و علنا دولت متبوع وی در سازماندهی اپوزیسیون به ایفای نقش پرداخت و البته به همین دلایل طبیعی است که امثال آقای سحابی دست در دست درازشده اوباما و سازمان جاسوسی دولت متبوع وی بگذارند!
اظهارات سحابی مبنی بر اینکه انقلاب در ایران شدنی نیست، خط بطلانی است بر تبلیغات جریان رسانه ای حامی فتنه سبز که می کوشیدند از این جریان گروهکی وابسته به بیگانه، صورت کاریکاتوری جنبش و انقلاب مردمی تصویر کنند. رهبر انقلاب در اوج فتنه گری ضدانقلاب اعلام کردند که با کاریکاتوری از انقلاب نمی توان در برابر انقلاب اسلامی ملت ایران ایستاد.
گفتنی است عزت سحابی به تنظیم مواضع خود با میزان پیشروی یا عقب نشینی آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی، معروف است. او در دهه هفتاد بازداشت شده بود و بعد از آن که از عقب نشینی آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران باخبر شد به پیشنهاد خود مصاحبه ای تلویزیونی انجام داد و مواضع قبلی خود را به شدت پس گرفت.


نوشته شده در سه شنبه 89/2/28ساعت 11:6 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak