سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک عضو گروهک موسوم به اتحاد جمهوری خواهان علت تظاهر سران فتنه سبز به وفاداری نسبت به قانون اساسی با وجود مخالفت با محتوای آن را توضیح داد.
رضا.ف.ی از اعضای اپوزیسیون مقیم آمریکا در پاسخ به نظر رادیو فردا مبنی بر اینکه «برخی منتقدان می گویند قانون اساسی دیگر پاسخگوی مطالبات نیست»، اظهار داشت: قانون اساسی یک تیغ دو دمه است. سران جنبش با تأکید بر قانون اساسی و حقوق مردم که در قانون اساسی در موارد بسیاری تصریح شده امکان بسیج عمومی را حفظ می کنند. شاید هم در این راستا مجبور شوند از خواست تضمین تمام و کمال قانون اساسی عبور کنند چنانچه بارها به این نکته اشاره شد که قانون اساسی نقایصی دارد.
وی با اذعان به اینکه مردم ایران به قانون اساسی وفادارند، درباره علت تظاهر سران فتنه در این باره گفت: سران جنبش متوجه هستند که در شرایط کنونی با در نظر گرفتن وضعیت فعلی جامعه، توان تحمل اجتماعی و توان پیشبرد مبارزه در کشور نمی تواند فراتر از قانون اساسی باشد.
لازم به ذکر است گروهک اتحاد جمهوری خواهان ائتلافی شامل گروهی از اعضای سابق فدائیان خلق، منافقین، سلطنت طلبان و برخی اعضای جبهه ملی است.
گفتنی است پریروز هم میرحسین موسوی در اظهاراتی دوپهلو گفته بود: برای اجماع نسبی جمع عظیم مردم، اجرای بدون تنازل قانون اساسی را مطرح کردیم که تعداد زیادی بتوانند با هم یکی شوند. البته قانون اساسی وحی منزل نیست و می توان آن را تغییر داد اما در موقعیت فعلی، بخشی از مطالبات را می توانیم مطابق قانون اساسی عنوان کنیم و بعدها آن را بتدریج تغییر دهیم(!)


نوشته شده در سه شنبه 89/2/28ساعت 11:5 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak