سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

شیپورچی فتنه سبز همچنان به نواختن شیپور از سرگشاد آن ادامه می دهد.
موسوی که به تازگی از 5 تروریست اعدامی وابسته به دو گروهک پژاک و تندر حمایت کرده است، در دیدار جمعی از بازداشت شدگان آشوب های خیابانی هم مدعی شد: ما بدون نگاه به ایدئولوژی افراد و بدون توجه به طرز فکر آدمها و حتی وابستگی جمعیتی و حزبی آنها، باید از حقشان دفاع کنیم و روبروی ظلم و ستم ایستادگی نماییم و لزوماً هم نباید همفکر و هم عقیده او باشیم. و اگر این مسئله در جامعه ما نهادینه شود، ما گامی بسیار بزرگ به جلو برداشته ایم.
وی در عین حال تعمداً به صدها شهروند و زن و کودک بی گناه که طی چند سال اخیر توسط «بزهکاران خطرناک» وابسته به گروهک های منافقین، ریگی، پژاک، تندر و ... به سبعانه ترین وجه ترور شده اند، حتی اشاره ای هم نکرد و یادآور لزوم دفاع از حق حیات آنها نشد. موسوی همچنین توضیح نداد که آیا به بهانه دفاع از حق می توان با عناصری نظیر رضا پهلوی، مسعود رجوی، گروهک ریگی، همکاران ساواک و وابستگان به لانه جاسوسی آمریکا هم پیمان شد؟!
موسوی همچنین علت تظاهر به دفاع از قانون اساسی را این گونه عنوان کرد که «برای اجماع نسبی جمع عظیم مردم، اجرای بدون تنازل قانون اساسی را مطرح کردیم که تعداد زیادی بتوانند با هم یکی شوند»! وی در عین حال برای رفع شائبه وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اینکه از سوی گروهک های طلبکار ضد انقلاب متهم به وفاداری به نظام اسلامی نشود، گفت: البته متعاقب ایجاد بحث پیرامون اجرای قانون اساسی، مسئله ای مطرح گردیده مبنی بر اینکه قانون اساسی وحی منزل نیست و مردم حق دارند در آینده هم، همین قانون را دگرگون کنند و مطابق با شرایط، به سمت آنچه که می خواهند، آنرا تغییر دهند. اما در موقعیت فعلی و در مسیر حرکت جنبش، «بخشی از مطالبات» را مطابق با قانون اساسی موجود، می توانیم مرتب تر و با پشتوانه بیشتری عنوان کنیم و بعدها بتدریج خواهیم توانست آنرا نیز با همان مکانیسمی که در خود آن است، تغییرش دهیم.
وی در این باره هم توضیح نداد که بخش دیگر مطالبات فتنه سبز چیست که در قانون اساسی جمهوری اسلامی نمی گنجد؛ حذف اسلام و جمهوریت و ولایت فقیه و حاکمیت؟ یا حذف استقلال کشور و وابستگی به آمریکا و اسرائیل؟
موسوی در ادامه اظهارات ریاکارانه مدعی شد «جنبش سبز نه اسلحه دارد و نه روش مسلحانه را اتخاذ کرده است. به نظر ما تروریسم در هر شکل و حالت و ملت و قوم آن طرد و محکوم است». برخلاف این ادعا، گروهک های تروریستی گوناگونی هم از موسوی و فتنه سبز حمایت کرده و هم در جریان آشوب های خیابانی مکمل پروژه سران فتنه در ایجاد رعب و آتش افروزی برای واداشتن نظام به عقب نشینی و امتیازدهی بودند و شماری از آنها سرصحنه دستگیر شدند.
موسوی در ادامه سخنان نابسامانش از همه قاچاقچی ها، جنایتکاران و آدم کش ها، اشرار و قداره کش هایی که به واسطه جنایت های متعدد محکوم به اعدام شده اند حمایت کرد و با لحنی که دقیقاً لحن وزارت خارجه آمریکا و انگلیس است گفت: به نظر شما نظام دچار مشکل نشده که آن قدر آمار اعدام بالاست؟ آیا این وهن اسلام نیست.


نوشته شده در سه شنبه 89/2/28ساعت 11:4 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak